Łukasz Szewczyk06.01.2015 (22:05)brak komentarzy

Rusza 6 Festiwal Pizzy w Pizza Hut

7 stycznia 2015 roku Pizza Hut rozpoczyna 6 edycję Festiwalu Pizzy, która potrwa do 2 marca. Mechanizm promocji "płacisz raz i jesz do woli" ma zachęcić gości do próbowania nowości z menu. Udział w Festiwalu kosztuje 24,95 zł lub 30,95 zł z tzw. Wielką Dolewką
Festiwal pizzy
Promocję od końca grudnia wspiera pięciotygodniowa kampania telewizyjna emitowana przede wszystkim w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych obu stacji.

Kampania główna ruszy 7 stycznia 2015 r. po kampanii teaserowej. Działania w internecie obejmują Kwejk.pl, Facebook, YouTube, dlastudenta.pl i Demotywatory. Oprócz banerów internauci mogą spodziewać się konkursów z nagrodami, a użytkownicy dlastudenta.pl - mailingu. Na czas promocji restauracje Pizza Hut wewnątrz i na zewnątrz przybiorą festiwalowy wystrój. Autorem spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications Group. Za działania w internecie odpowiada agencja Washing Machine, a za działania PR - Charyzma. Doradcy Komunikacji Biznesowej.
Taki mechanizm popularyzowania nowych smaków i składników pizzy sprawdza się w Pizza Hut od kilku lat. Dla wielu studentów i innych młodych ludzi w Polsce jest to wyjątkowa okazja do spróbowania nowości i najedzenia się do syta - mówi Agnieszka Kozłowska, Marketing Manager Pizza Hut
Organizatorzy szacują, że zaledwie przez dwa miesiące ostatniego Festiwalu Pizzy w roku 2014 z jego oferty skorzystało tylu gości, jakby na pizzę wybrali się wszyscy mieszkańcy jednego dużego miasta.