Łukasz Szewczyk05.02.2015 (14:33)3 komentarze

Sprzedaż dzienników w 2014 roku: Najwięcej tracą Gazeta Polska Codziennie i Gazeta Wyborcza

W 2014 roku najpopularniejszym dziennikiem pozostaje Fakt - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Największy spadek sprzedaży notują Gazeta Polska Codziennie i Gazeta Wyborcza. Wzrost sprzedaży notuje jedynie Parkiet.
W całym 2014 roku liderem, pod względem średniej sprzedaży dzienników ogólnopolskich, pozostaje dziennik Fakt z wynikiem 324,6 tys. egzemplarzy, co oznacza spadek o 4,2 proc. w ujęciu rocznym. Drugie miejsce rankingu sprzedaży zajmuje Gazeta Wyborcza z wynikiem 170,2 tys. egz. (spadek o 13,97 proc.), natomiast na trzecim miejscu plasuje się Super Express z wynikiem 152 tys. egz. (spadek o 1,41 proc.).
Kolejne miejsca sprzedaży zajmują: Rzeczpospolita - 55,8 tys. egz. (spadek o 7,23 proc.), Dziennik Gazeta Prawna - 47,4 tys. egz. (spadek o 7,33 proc.), Przegląd Sportowy - 34,7 tys. egz. (spadek o 9,27 proc.), Gazeta Polska Codziennie - 20,2 tys. egz. (spadek o 20,92 proc.), Puls Biznesu - 10,8 tys. egz. (spadek o 7,21 proc.) oraz Parkiet - 4,5 tys. egz. (wzrost o 20,78 proc.).

Cały rynek dzienników ogólnopolskich zmalał o ponad 62,8 tys. egzemplarzy (6,9 proc.).

Komentarze (1 - 3 z 3)

Nie wiem czy wiecie ale skarb panstwa posiada znaczna ilosc akcji w GW - wedlug zrodel w sieci to okolo 17 %. wpiszcie sobie w google ten tekst ; „wSieci” ujawnia: Rząd - krok po kroku - przejmuje Agorę! i doczytacie sobie reszte.
 3  
GPC pralnia spada super
 3  
Media2 jak zwykle manipuluje tytułem/
Dla mnie jasne : GW do kosza wyrzuciło ok. 30 tys. czytelników.
GPC - ok. 4 tys.
Teraz widzicie kto NAPRAWDĘ traci.
 0