Łukasz Szewczyk11.03.2015 (23:16)2 komentarze

Wystartowała kampania "Jeden Morizon, milion mieszkań" (wideo)

Wraz z początkiem wiosennego ożywienia na rynku nieruchomości w telewizji wystartowała intensywna kampania reklamowa Morizon.pl - portalu nieruchomościowego wydawanego przez notowaną na NewConnect spółkę Morizon SA.
Od 9 marca 2015 roku w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane są spoty reklamowe portalu Morizon.pl - wydawanego przez notowaną na NewConnect spółkę Morizon SA portalu z ponad milionem ogłoszeń sprzedaży i wynajmie nieruchomości. Wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania internetowa typu display prowadzona na największych polskich portalach i serwisach informacyjnych.

W przygotowanych kreacjach reklamowych w humorystyczny sposób zwrócono uwagę na mankamenty nieruchomości oraz trudy życia młodych ludzi w mieszkaniu, które nie spełnia już ich potrzeb i oczekiwań. W pierwszym spocie bohaterowie - mieszkańcy wysłużonego M - zmagają się z odpadającym z sufitu tynkiem i wyrządzającym niepowetowaną szkodę kaloryferem. W drugim - doskwierającym parze problemem jest wadliwa instalacja elektryczna i odmawiająca współpracy hydraulika. W obu spotach lokal jednoznacznie "daje znać", że czas wejść na Morizon.pl i znaleźć nowe, kochane, jedno na milion mieszkanie.


Kampania jest zilustrowaną odpowiedzią dla tysięcy klientów, którzy borykają się z problemem niedopasowanego mieszkania i chcą je zmienić na nowsze, przestronniejsze, lepiej wykończone. Zachęca do rozwiązania problemu przy pomocy łatwej i wygodnej wyszukiwarki nieruchomości portalu Morizon.pl dostępnej na komputerze i urządzeniach mobilnych - tabletach, smartfonach, telefonach.

Spoty Morizon.pl będą emitowane na antenie TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz na wielu popularnych kanałach tematycznych. Reklamy poprzedzać będą m.in. takie programy i seriale jak: "Dzień dobry TVN", "Szpital", "Szkoła", "Na wspólnej" czy "Mamy Cię!". W TVP1 spoty będą wyświetlane przy programach informacyjnych (Panorama, Teleexpress), cieszącym się ogromną oglądalnością serialu "Na dobre i na złe", wydarzeniach sportowych (skoki narciarskie) oraz programach publicystycznych ("Tomasz Lis na żywo").

Oprócz kampanii telewizyjnej portal Morizon.pl jest również intensywnie promowany na największych polskich portalach i serwisach informacyjnych - m.in. Interii, Onecie, Wirtualnej Polsce.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Zdobyli kasę od naiwnych inwestorów i ją trwonią na nieskuteczne reklamy.
 1  
Jak produkt reklamowany jest gołą doopa to jest do doopy
 1