20.03.2015 (16:36)4 komentarze
Kanały TVP z reklamą hybrydową na Smart TV (wideo)
Agencja Peppermint przygotowała kreację reklamy hybrydowej dla Nescafe Dolce Gusto (Nestle Polska) na Smart TV na kanałach należących do TVP
Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która dotyczy prezentacji asortymentu Nescafe Dolce Gusto.
Reklama hybrydowa we wszystkich kanałach TVP potrwa do 10 kwietnia .
Przygotowaliśmy reklamę, która w innowacyjny sposób prezentuje wybrane smaki kaw i ekspresy marki Nescafe Dolce Gusto. Reklama hybrydowa jest bardzo ciekawym formatem, który działa na styku ATLu i digitalu. Przy jednoczesnym dużym zasięgu, jaki gwarantuje telewizja, daje konsumentom możliwość wejścia w interakcję w wybranym dla niego momencie, eksplorowanie w wybrany przez siebie sposób, bez konieczności czekania na zakończenie bloku reklamowego, jak to ma miejsce przy standardowej reklamie ATLowej - mówi Marcin Piwnicki, creative director w agencji Peppermint
W praktyce wygląda to tak, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis "Wejdź do Galerii Smaków". Można to zrobić naciskając dedykowany przycisk na pilocie. Po wejściu widzimy interaktywną galerię sztuki, w której możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznajemy warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim oglądamy film ukazujący najważniejsze benefity ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami, jakie przygotowała marka Nescafe Dolce Gusto. Reklama hybrydowa we wszystkich kanałach TVP potrwa do 10 kwietnia .
Komentarze (1 - 4 z 4)