Łukasz Szewczyk20.03.2015 (16:36)4 komentarze

Kanały TVP z reklamą hybrydową na Smart TV (wideo)

Agencja Peppermint przygotowała kreację reklamy hybrydowej dla Nescafe Dolce Gusto (Nestle Polska) na Smart TV na kanałach należących do TVP
Reklama hybrydowa
Do zadań agencji należało stworzenie i realizacja scenariusza, a także konceptu graficznego reklamy, która dotyczy prezentacji asortymentu Nescafe Dolce Gusto.
Przygotowaliśmy reklamę, która w innowacyjny sposób prezentuje wybrane smaki kaw i ekspresy marki Nescafe Dolce Gusto. Reklama hybrydowa jest bardzo ciekawym formatem, który działa na styku ATLu i digitalu. Przy jednoczesnym dużym zasięgu, jaki gwarantuje telewizja, daje konsumentom możliwość wejścia w interakcję w wybranym dla niego momencie, eksplorowanie w wybrany przez siebie sposób, bez konieczności czekania na zakończenie bloku reklamowego, jak to ma miejsce przy standardowej reklamie ATLowej - mówi Marcin Piwnicki, creative director w agencji Peppermint
W praktyce wygląda to tak, że w prawym dolnym rogu ekranu pojawia się szklanka z kawą oraz napis "Wejdź do Galerii Smaków". Można to zrobić naciskając dedykowany przycisk na pilocie. Po wejściu widzimy interaktywną galerię sztuki, w której możemy wybrać jeden z trzech scenariuszy reklamy. W pierwszym scenariuszu poznajemy warianty smakowe kaw, drugi pokazuje możliwości ekspresu do kawy Oblo, a w trzecim oglądamy film ukazujący najważniejsze benefity ekspresu Oblo. Poza tym można się także zapoznać z aktualnymi promocjami, jakie przygotowała marka Nescafe Dolce Gusto.


Reklama hybrydowa we wszystkich kanałach TVP potrwa do 10 kwietnia .

Komentarze (1 - 4 z 4)

Dlatego tv hybrydową mam w nosie
 8  
Nescafe to nie kawa, a napój kawopodobny powstały z odpadków kawy zmieszanych z jedną z frakcji powstałych w wyniku rafinacj ropy naftowej. Powstała ona w czasie II-giej WŚ z przeznaczeniam dla armii amerykańskiej, aby mieli w polowych warunkach namiastkę kawy.
 2  
Miała ostrzegać o niebezpieczeństwach, a stała się kolejnym narzędziem do trzepania kasy przez Brauna i jego ekipę. Tv abonamentowa!? Skandal, jakby mogli, to zrobią nam reklamowe pranie mózgu. Moja odpowiedź na to dziadostwo jest prosta: bojkot wszystkiego co reklamują w tvp...
 8  
I czym niby TVP różni się od Polsatu? To nie jest publiczna telewizja, bo w publicznej tv nikt by nie pozwolił nadawać reklam. Za co niby ludzie płacą abonament skoro i tak mają reklamy? Zero zachęty, treści na antenach TVP można o kant d*py rozbić. Ludzie nie będą płacić abonamentu dopóki TVP nie będzie miała lepszych treści w ramówce swoich kanałów i dopóki będzie nadawać reklamy. Przecież to jest jakaś kpina. Jaki niby plus ma ktoś płacący abonament? Żaden, ahh ... nie przerywają reklam, ale co to za różnica jak tych reklam nie powinno być wcale. Komuś w TVP jest ciągle zbyt mało kasy, bo jak niby tłumaczyć robienie g*wna za kasę podatników i jeszcze gadanie prezesa o tym jacy to oni są biedni. Niech wywalą tego prezesa, bo on nic dobrego nie robi ...... Albo lepiej wypie***lić ten abonament a TVP sprywatyzować, nikt nie zapłacze po braku publicznej TV która działa niczym stacje komercyjne!
 6