Łukasz Szewczyk29.03.2015 (17:00)3 komentarze

"Wejdź do świata BMW". Nowa kampania wizerunkowa BMW (wideo)

Emocje i motoryzacyjne przeżycia to nieodłączny element świata BMW, do którego marka zaprasza w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Działania reklamowe rozpoczęły
się w połowie marca. Za ich realizację odpowiada agencja MAB.
Nowa kampania wizerunkowa BMW
BMW to legendarna marka niezawodnych i zaawansowanych technologicznie samochodów
o współczesnym designie. Dla konsumentów są synonimem pełni życia, bo to właśnie one sprawiają, że każda chwila spędzona za kierownicą staje się ekscytującą i niezapomnianą przygodą. W najnowszej kampanii modele BMW X6 i BMW X6 M przenoszą odbiorców do emocjonującego świata marki, jednocześnie pobudzając wyobraźnię i apetyt na pełne adrenaliny przeżycia.

W ramach projektu, agencja MAB odpowiada za adaptację spotu reklamowego, kreacje w prasie i internecie oraz w kanałach OOH. Spot w wersji 60'', promujący model BMW X6, jest emitowany w sieciach kin Helios i Multikino oraz w internecie. Reklamę 30'' można natomiast zobaczyć w Polsacie, TVN i TVP. Działania on-line objęły kampanię odsłonową, wspieraną przez rich media.

W głównych ogólnopolskich tytułach prasowych oraz w kanałach OOH pojawiły się kreacje promujące wejście na polski rynek modelu BMW X6 M pod hasłem "I M Back". W działaniach outdoor wykorzystano m.in.: billboardy i blacklighty.

Komentarze (1 - 3 z 3)

W kraju, gdzie 80% społeczeństwa zapier.dala za minimum, taka reklama jest na miejscu. Kto chce ten kupi a reszty radziłbym nie wkur.wiać.
 4  
BMW- marka dla podludzi- łysoli w dresach, seksualnych frustratów z małymi fiutkami dla których samochód jest przedłużeniem penisa...
 7  
zal dupe sciska, tyle w temacie
 1