19.04.2015 (23:49)2 komentarze
Żywiec angażuje swoich browarników do kampanii reklamowej (wideo)
W nowej odsłonie Żywieckiej Kroniki Filmowej marka Żywiec postanowiła zaangażować tych, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość piwa - browarników z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
Wszystko zaczęło się od Arcyksięcia Albrechta Fryderyka Habsburga, którego marzeniem było stworzenie najlepszego browaru w regionie. Aby stało się to faktem, powołał do życia Żywiecką Szkołę Piwowarską, do której dobrał najlepszych specjalistów w zakresie warzenia piwa. To oni już w XIX wieku tworzyli nowe gatunki takiej jak Porter, Bock, czy Marcowe i edukowali kolejne pokolenia przekazując im całą wiedzę.
- Postanowiliśmy zaangażować naszych browarników, ponieważ są to ludzie, z których jesteśmy niezmiernie dumni. Ich pasja oraz wiedza są niejednokrotnie przekazywane z pokolenia na pokolenie, a owocem ich pracy jest pięć żywieckich specjalności - mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Cydr.
Kampania rozpoczęła się w marcu 2015 roku spotem przedstawiającym historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Od kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa filmy 30" prezentujące współczesnych browarników. Kampanię wspierać będą nośniki zewnętrzne (kwiecień), działania BTL, PR oraz aktywacja digitalowa.
Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają:
kreacja - JUST
produkcja - OPUS FILM
digital - GONG,
public relations - TBWA PR,
zakup mediów - MediaVest.
Dzisiaj, po blisko 160 latach doświadczenia, dzięki pasji oraz zaangażowaniu pracowników są warzone takie warianty Żywca jak ciemny Bock, kultowy Porter, bursztynowe Marcowe, chmielowa APA i pszeniczne Białe. To właśnie dlatego pięciu browarników z Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu zostało bohaterami najnowszej kampanii reklamowej. Bo choć Żywiecka Szkoła Piwowarska jest jedna, to spotykamy w niej różne charaktery.
- Postanowiliśmy zaangażować naszych browarników, ponieważ są to ludzie, z których jesteśmy niezmiernie dumni. Ich pasja oraz wiedza są niejednokrotnie przekazywane z pokolenia na pokolenie, a owocem ich pracy jest pięć żywieckich specjalności - mówi Izabela Głodek, Dyrektor Marki Żywiec i Cydr.
Kampania rozpoczęła się w marcu 2015 roku spotem przedstawiającym historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Od kwietnia w najważniejszych stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa filmy 30" prezentujące współczesnych browarników. Kampanię wspierać będą nośniki zewnętrzne (kwiecień), działania BTL, PR oraz aktywacja digitalowa.
Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają:
kreacja - JUST
produkcja - OPUS FILM
digital - GONG,
public relations - TBWA PR,
zakup mediów - MediaVest.
Komentarze (1 - 2 z 2)