anslow05.05.2015 (15:38)1 komentarz

Cyfrowe miasto w rzeczywistym świecie, czyli Digital Marketing Revolution

Pierwsze w Polsce "Cyfrowe Miasto" powstanie w dniach 19-20 maja podczas Digital Marketing Revolution. Wydarzenie jest połączeniem interaktywnej strefy expo z częścią konferencyjno-warsztatową.
Digital Marketing Revolution
DMR to wydarzenie poświęcone digital marketingowi. Poza szeregiem wykładów i warsztatów, w trakcie konferencji będą prowadzone profesjonale sesje networkingowe.
Podczas dwóch dni Digital Marketing Revolution na dwóch dużych scenach odbędzie się kilkadziesiąt wystąpień. Swoim doświadczeniem w marketingu cyfrowym podzielą się m.in.: Łukasz Chojnowski (United Ideas), Basia Sołtysińska (Life Tube), Marcin Gruszka (Play), Rob Mosley (Nonsens), Mick Griffin (Brand 24), Monika Czaplicka (Wobuzz) oraz Dominik Kaznowski (Digital We).

Jeśli chcecie się zainspirować, poznać najnowsze trendy lub nawiązać relacje biznesowe, nie może Was tam zabraknąć.

Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie: digitalmarketingrevolution.pl.

Portal Media2 objął patronat medialny nad konferencją.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Ale se wymyślili. Towarzystwo Wzajemnej Adoracji będzie pitu pitu robiło.
 1