Łukasz Szewczyk14.05.2015 (10:54)brak komentarzy

Promują polskie "Pomidory dobre z natury"

Konsorcjum firm NuOrder Group i VMG wygrało przetarg ogłoszony przez Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami (SPPiOpO) na przygotowanie i realizację trzyletniego programu promującego spożycie pomidorów na rynku polskim i niemieckim.
Kampania promująca poleskie pomidory
Kampania promująca poleskie pomidory
Program pod hasłem "Pomidory dobre z natury" ma charakter informacyjno-promocyjny. Przewidziane działania obejmą rynki polski i niemiecki. Planowany budżet kampanii będzie wynosił ponad 3 mln Euro.
Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości zdrowotnych walorów pomidorów, a także zwiększenie ich spożycia na obu rynkach oraz promocja zdrowej diety. W projekt zostaną zaangażowani eksperci do spraw żywienia.

Program zakłada intensywne kampanie w Internecie, prasie i telewizji, wsparcie PR, działania direct mailingowe, współpracę z blogerami i Liderami Opinii, akcje w punktach sprzedaży i placówkach oświatowych oraz udział w targach.

Bezpośrednią grupą docelową kampanii będą w szczególności osoby dokonujące zakupów w gospodarstwach domowych. Grupa docelowa pośrednia to natomiast dystrybutorzy i liderzy opinii.