Łukasz Szewczyk21.05.2015 (17:06)1 komentarz

Znajdź swój ideał. Dołącz do ambasadorek marki Triumph

"Gdy go znajdujesz, to od razu wiesz, że to on. Twój Ideał" - twierdzą ambasadorki marki Triumph, bohaterki kampanii #FindTheOne, #ZnajdźSwójIdeał. Zgadzasz się z nimi? Razem z nami wspieraj rzesze kobiet, pragnących znaleźć swój Ideał.
Ambasadorki marki Triumph / Fot. materiały prasowe
Ambasadorki marki Triumph / Fot. materiały prasowe
Marka Triumph przygotowała konkurs, w którym spośród internautek i miłośniczek marki Triumph wybierane zostaną jej ambasadorki na 2015 rok. Konkurs odbywa się w specjalnie zaprojektowanej aplikacji na Facebooku.
- Celem tegorocznych działań jest podkreślenie roli konsumentek, które od zawsze były dla nas największą inspiracją - mówi Ewa Sydor, Head of Brand, Triumph Region East. - Klub ambasadorek jest naturalnym krokiem w zacieśnianiu dialogu marki z klientkami, prowadzonego w ramach globalnej kampanii Znajdź swój Ideał. Jest także idealnym narzędziem, za pomocą którego możemy wesprzeć nasze klientki w wyborze ich Ideału - dodaje.

W ramach akcji poszukiwawczej marka chce wyłowić spośród internautek i naszych fanek wyjątkowe miłośniczki Triumpha, które zaproszone zostaną do współpracy. Wybrane w konkursie ambasadorki będą regularnie otrzymywały perfekcyjnie dopasowaną bieliznę, wybraną z aktualnej kolekcji Triumph. Ich zadaniem będzie testowanie bielizny oraz dzielenie się swoimi doświadczeniami i opiniami na jej temat w kanałach marki.

W celu dokonania wyboru ambasadorek przygotowano aplikację zgłoszeniową z zadaniem konkursowym. Uczestniczki eliminacji poproszone zostaną o podzielenie się swoimi wymaganiami względem ich Ideału. Nagrodą jest spotkanie z ekspertką brafittingu i doskonale dopasowana bielizna, a także uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez markę Triumph.

Ambasadorki pomogą odnaleźć swój Ideał kobietom w Polsce, w Rosji i na Węgrzech. Pomysł działań powstał w polskim zespole regionalnym Triumph. Jego przygotowanie oraz koordynację powierzyliśmy agencji Think Kong, odpowiedzialnej za kompleksową obsługę marki Triumph w mediach społecznościowych w Polsce i innych krajach regionu. Zespół Think Kong odpowiada zarówno za strategię, jak i realizację prac związanych z kampanią.

W ramach globalnej kampanii "Znajdź swój Ideał" marka Triumph współpracuje w Polsce z trzema gwiazdami, reprezentującymi różne style kobiecości - Osi Ugonoh, Barbarą Kurdej - Szatan oraz Grażyną Wolszczak.

Komentarze (1 - 1 z 1)

wszędzie szatan już mam jej dość
 0