Łukasz Szewczyk26.05.2015 (13:24)brak komentarzy

Zakupy z Mają Sablewską w nowej kampanii marki Perwoll (wideo)

Ruszyła nowa kampania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej, ambasadorki marki, pod hasłem "Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie". TBWA odpowiada za realizację spotu reklamowego, materiałów POS i kreacji internetowych promujących akcję.
Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie
Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie
Dzięki Perwoll z formułą ReNew+ konsumenci mogą nie tylko przez długi czas cieszyć się intensywnymi kolorami ubrań, ale też przywrócić im utracony blask. Teraz, dla wszystkich lubiących zabawy modą, marka przygotowała wyjątkową loterię, w której główną nagrodą są zakupy w stolicy mody - Mediolanie z ambasadorką marki i cenionym doradcą wizerunkowym - Mają Sablewską. To wyróżnienie oraz pokaźną kwotę 10 000 zł otrzymają 3 osoby. Dodatkowo, 60 uczestników zostanie wyróżnionych voucherami na zakupy w sklepie internetowym answear.com i 120 - kosmetykami firmy Schwarzkopf. Loteria audioteksowa potrwa do 9 sierpnia 2015 roku.
TBWA odpowiada za realizację spotu telewizyjnego, przygotowanie materiałów POS oraz kreacje internetowe promujące projekt. Reklama w wersji 30'' będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania on-line objęły przygotowanie kampanii displayowej oraz layoutu strony internetowej, poświęconej projektowi, z wykorzystaniem zdjęć autorstwa cenionego fotografa - Jacka Poręby. Kampanię reklamową w mediach uzupełnią materiały POS, dystrybuowane m.in. w ogólnopolskich sieciach sklepów detalicznych.


Organizatorem loterii audioteksowej jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. Więcej szczegółów oraz regulamin są dostępne pod adresem: www.smolar.pl oraz www.perwoll.pl.