Łukasz Szewczyk03.06.2015 (12:55)brak komentarzy

Natura bohaterem spotów reklamowych marki Żywiec Zdrój (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Żywiec Zdrój. Od czerwca 2015 roku widzowie będą mogli zobaczyć emitowane równolegle dwa spoty reklamowe, których głównym bohaterem jest natura. Działania reklamowe prowadzone będą wielokanałowo i potrwają do końca sierpnia.
zobacz, jak dba o nas Natura
W ramach kampanii przygotowano dwa 30-sekundowe spoty reklamowe. W pierwszym z nich to natura pokazuje, co daje człowiekowi, i jak niewiele chce w zamian. W drugim, Żywiec Zdrój - głosem konsumentów - dziękuje za wybieranie marki, dzięki czemu w ramach programu "Po stronie natury" udało się wspólnie z partnerami posadzić 5 milionów drzew oraz odnowić 300 km szlaków turystycznych w Beskidach. Reklamy będzie można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych oraz na kanale YouTube. Zaplanowano również kampanię display oraz działania na FaceBooku.

Marka Żywiec Zdrój od wielu lat realizuje działania mające na celu troskę o środowisko naturalne i w zachęca Polaków do dbania o przyrodę. W ramach rozwoju strategii Żywiec Zdrój chce jeszcze mocniej podkreślać ten właśnie element DNA marki.

- Żywiec Zdrój to nie tylko krystalicznie czysta woda o najwyższej jakości. To marka, za którą od lat stoją określone wartości. Żywiec Zdrój dba o naturę, z której wydobywa najczystszą wodę i daje ją konsumentom, aby mogli zdrowo żyć. W ramach nowego pozycjonowania marki chcemy jeszcze mocniej podkreślać te dwa filary - mówi Anna Bogel-Malicka, Marketing Manager Żywiec Zdrój.


Kreację ATL kampanii przygotowała agencja Young&Rubicam, za działania w Internecie odpowiada VML, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.