28.07.2015 (16:21)4 komentarze
Żubr się wychyla w nowej kampanii reklamowej piwa (wideo)
Żubr nie zwalnia tempa. W nowym spocie aktywny i odpowiedzialny Żubr wkracza do akcji w najbardziej odpowiednim momencie, by po raz kolejny chronić przed niebezpieczeństwem zwierzęta zamieszkujące puszczę.

Spot kończy się zabawną i dwuznaczną puentą "Wychylenie jednego Żubra daje lepszy efekt niż pozostałych gatunków".
Nowa kampania Żubra rozpoczyna się już w sierpniu. Oprócz spotu działania prowadzone będą również w digitalu i social mediach. Żubr pojawi się także na billboardach w wybranych miastach w Polsce. Kampania potrwa do grudnia.
Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
- Dowcipne hasła z reklam naszego piwa nie raz przeszły do codziennego języka piwoszy, mamy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Puenta najnowszego spotu jest, jak zawsze, dwuznaczna i zabawna. Z jednej strony odnosi się do opowiedzianej historii mieszkańców puszczy z drugiej zaś do naszego piwa - mówi Szymon Skoczylas, menedżer marki Żubr.
Nowa kampania Żubra rozpoczyna się już w sierpniu. Oprócz spotu działania prowadzone będą również w digitalu i social mediach. Żubr pojawi się także na billboardach w wybranych miastach w Polsce. Kampania potrwa do grudnia.
Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.
Komentarze (1 - 4 z 4)