10.08.2015 (12:09)6 komentarzy
Lidl kończy współpracę z Pascalem i Okrasą (wideo)
Po trzech latach intensywnych działań, prowadzonych w ramach formatu łączącego edukację z rozrywką, Lidl Polska kończy kampanię "Pascal kontra Okrasa". Projekt zmienił kulinarne oblicze Polski i wprowadził nową jakość na nasze stoły.
Głównym celem kampanii z udziałem znanych kucharzy Pascala Brodnickiego oraz Karola Okrasy było budowanie wizerunku marki Lidl poprzez edukację i inspirowanie Polaków do smacznego gotowania i poszukiwania nowych smaków na co dzień. W ramach kilkuletniego projektu, dwaj bohaterowie nieustannie rywalizowali poszukując najlepszych kulinarnych rozwiązań. Jednocześnie angażowali Polaków do tego, by razem z nimi odkrywali wyjątkowe smaki w kuchni, a także dzielili się swoimi upodobaniami. W ten sposób powstała kuchnialidla.pl - unikatowy portal na którym oprócz zbioru pomysłów i przepisów kulinarnych, znajdują się porady, tricki i filmy instruktażowe.
Kampania "Pascal kontra Okrasa" składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy wiernych fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.
- W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - dodaje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
- Zakończenie kampanii to jej naturalny etap - jak każda inna formuła, również ta kampania musiała dobiec końca. Serdecznie dziękujemy Pascalowi Brodnickiemu i Karolowi Okrasie za 3 lata pełne wyzwań i fascynujących pojedynków kulinarnych. To była niezwykła przygoda i wielka satysfakcja współpracować z nimi przy tak udanym projekcie - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Kampania "Pascal kontra Okrasa" składała się z kilku odsłon i zyskała grono setek tysięcy wiernych fanów. Do jej realizacji Lidl wykorzystał wiele różnorodnych narzędzi i kanałów komunikacji. Wśród nich m.in. spoty telewizyjne z udziałem kucharzy, niestandardowe akcje promocyjne, jak książka z przepisami kucharzy dla klientów sieci czy liczne warsztaty kulinarne dla mediów i blogosfery, a także akcje specjalne dla konsumentów.
- W naszej ocenie działania prowadzone w ramach kampanii w pełni zrealizowały zakładane cele. Wspólnie z Pascalem i Karolem udało nam się zachęcić Polaków do eksperymentów w kuchni oraz poszerzania wiedzy nt. gotowania. Wraz z bohaterami naszej kampanii wprowadziliśmy nową jakość potraw na stoły naszych konsumentów, a gotowanie stało się wręcz narodowym hobby Polaków - dodaje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Komentarze (1 - 6 z 6)
Taa, akurat. Ci co pili Vipa z biedronki, nadal go żłopią, a ci których stać na coś bardziej "ekskluzywnego" na stole i tak lidla omijają z daleka.