Łukasz Szewczyk28.08.2015 (11:24)brak komentarzy

Kampania pierwszego w historii BMW serii 2 Gran Tourer

Z myślą o dużych rodzinach, ceniących wygodę i komfort, BMW wprowadziło na rynek pierwsze w historii BMW serii 2 Gran Tourer. Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa nowego modelu, realizowana przez agencję MAB
BMW powitało właśnie w rodzinie najnowszy model marki - BMW serii 2 Gran Tourer i do tego samego zachęca konsumentów w najnowszej kampanii. Dzięki nowoczesnym rozwiązanym samochód nie tylko zapewnia radość z jazdy i bezpieczeństwo, ale jest też niezwykle funkcjonalny. Lekkie i przestronne wnętrze kryje wiele schowków i półek, które przydadzą się podczas każdej rodzinnej podróży. Na życzenie klienta BMW oferuje również trzeci rząd foteli z dwoma siedzeniami. Dzięki tym oraz wielu innym udogodnieniom, BMW serii 2 Gran Tourer z pewnością sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającej rodziny.
Kampania pod hasłem "Pierwsze w historii BMW serii 2 Gran Tourer" rozpoczęła się 17 sierpnia br. MAB odpowiada za adaptację reklam telewizyjnych, kinowych i prasowych oraz przygotowanie spotu radiowego. Kreację 30'', prezentującą BMW jako samochód mogący pomieścić nawet mały zespół muzyczny wraz z instrumentami, będzie można zobaczyć w Polsacie, TVP i TVN. Do sieci kin Helios i Cinema City trafi spot 45''. Reklama radiowa 30'' pojawi się na antenach ogólnopolskich stacji radiowych, m.in. RMF FM i Polskiego Radia. Kampania prasowa obejmie ogólnopolskie tytuły.
Do zadań agencji należy także stworzenie kampanii online i realizacja wszystkich formatów, które pojawiły się w największych polskich portalach m.in. Onet.pl, serwisach Agory i Edipresse.