Łukasz Szewczyk15.09.2015 (15:39)brak komentarzy

Pharrell Williams w kampanii marki adidas na Instagramie (foto)

Adidas jest jedną z dwóch pierwszych marek w Polsce i całym regionie CEE, zaproszonych przez Facebook do korzystania z formatów reklamowych na Instagramie.
Tematem debiutanckiej kampanii marki Adidas na Instagramie jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. - Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu - współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid - wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.
Kampania adidasa na instagramie
Kampania adidasa na instagramie
W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.