Łukasz Szewczyk02.11.2015 (15:31)3 komentarze

GG na wyłączność w ofercie sieci Ad!Vice

Z początkiem listopada sieć Ad!Vice (Grupa Stroer) rozpoczęła współpracę z platformą GG w zakresie sprzedaży reklam.
Nabyta ostatnio przez fundusz Xevin Investments platforma GG przekazała sieci Ad!Vice obsługę reklamową w obszarze komunikatora GG oraz serwisów gg.pl i fora.pl. Wg Megapanelu we wrześniu aplikacja GG miała 2,35 mln użytkowników i 3,48 mln uruchomionych programów natomiast na serwisie gg.pl 797,8 tys. użytkowników wygenerowało 71,1 mln odsłon.
- GG stanowi jeden z najpopularniejszych komunikatorów w Polsce. Miesięcznie aplikację uruchamia na swoim komputerze ponad 3,4 mln osób co stanowi o dużym zasięgu. Ad!Vice obsługuje również wersje komunikatora dostępną w przeglądarce. Myślę, że komunikator ostatnimi czasy był ogromnie niedoceniony reklamowo a ma on cały czas ogromny potencjał, który postaramy się w najbliższym czasie wydobyć i skutecznie wykorzystać - komentuje rozpoczęcie współpracy członek zarządu spółki Ad-Vice - Artur Muszkiet.

GG wzmocni kategorię rozrywka oraz odpowiednie pakiety tematyczne.

Komentarze (1 - 3 z 3)

S*anie w banie. Nie znam nikogo kto obecnie używa GG. Ostatnia osoba która go używała zaprzestała korzystania z niego w 2013 roku. Ja skończyłem używać GG coś około 2010 roku.
 3  
Ja uzywam, ale tylko dlatego, że jest Kadu - bez reklam i bajerów bez sensu.
 0  
Wiem, jakieś 150 osób wciąż używa.
 0