29.02.2016 (12:43)62 komentarze
14 mln piw do wygrania w nowej kampanii "Dwa Szybkie Żubry" (wideo)
Od 1 marca 2016 roku rusza akcja promocyjna "Dwa Szybkie Żubry", w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło "Wygrałeś 2 Żubry", będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr. Akcja potrwa do końca czerwca.
W ramach nowej promocji konsumenci najpopularniejszej marki piwnej w Polsce będą mogli wygrać, w odróżnieniu od innych tego typu loterii, nie jedno, a dwa piwa. Akcję promocyjną wspiera nowa historia Żubra pod tytułem "Nie ma jak dwa szybkie żubry". Spot w charakterystycznej i lubianej konwencji, nawiązuje bezpośrednio do możliwości wygrania dwóch piw w naszej promocji - mówi Maciej Kuś, Junior Brand Manager Żubra
W ramach promocji do zwycięzców trafi ponad 14 milionów puszek Żubra w okresie zaledwie czterech miesięcy. Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Sklepy wydające nagrody będą oznaczone naklejką "Tu odbierz nagrodę". Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji, dostępne będą od 1 marca
na stronie www.zubr.pl
Promocja "Dwa Szybkie Żubry" wsparta jest ogólnopolską kampanią telewizyjną wykorzystującą, 30- i 15-sekundowe spoty. Zaplanowane są także działania reklamowe w radiu, prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Designy opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i Zenith Opti Media.
Komentarze (1 - 10 z 62)