Łukasz Szewczyk20.04.2016 (11:33)brak komentarzy

Małgorzata Glinka w kampanii "Ruszaj się z Disney Junior" (wideo)

Disney Polska ogłosił start kampanii promującej zdrowy styl życia i budowanie zdrowych nawyków wśród dzieci i rodzin. W specjalnym spocie wizerunkowym wystąpiła reprezentantka Polski, olimpijka i wielokrotna mistrzyni w siatkówce - Małgorzata Glinka.
Małgorzata Glinka w kampanii "Ruszaj się z Disney Junior" (wideo)
Kampania #RuszajsiezDisneyJunior jest częścią globalnego zaangażowania The Walt Disney Company w promocję zdrowego stylu życia poprzez zabawę, kreatywność i wykorzystanie ulubionych postaci Disneya, dzięki którym całe rodziny inspirowane są do zdrowych wyborów.

Spot z udziałem Małgorzaty Glinki będzie emitowany w Disney Junior, mediach społecznościowych i pozostałych mediach własnych. Wspierać go będzie trzydzieści minifilmów prezentujących ćwiczące dzieci, którym towarzyszyć będą najpopularniejsze postaci z Disney Junior. Filmiki będą emitowane podczas specjalnego bloku programowego od poniedziałku do piątku między odcinkami ulubionych seriali i programów Disney Junior.

Kampania obejmuje też współpracę z łyżwiarką figurową Agnieszką Dąbrowską-Perzyną oraz dietetyczką i autorką popularnych książek kucharskich Katarzyna Błażejewską-Stuhr. Ich wskazówki dotyczące zdrowego stylu życia i pomysły na zabawy mają na celu wykreowanie dobrych nawyków u dzieci oraz ich rodzin i będą dostępne na dedykowanej stronie ruszjasie.disney.pl. Rodzice będą tam mogli znaleźć wiele wskazówek i porad zainspirowanych postaciami Disneya. Partnerem kampanii #RuszajsiezDisneyJunior jest Wydawnictwo Zielona Sowa.

- Namówienie dzieci do aktywności i zdrowego stylu życia może stanowić dla rodziców duże wyzwanie. Kampania #RuszajsiezDisneyJunior, w której obecni są ulubieni bohaterowie, jest dobrą okazją, by zachęcić dzieci i ich opiekunów do aktywnego spędzania czasu - powiedziała Karolina Sokołowska, Dyrektor Generalny Disney Channels CEE

Kampania #RuszajsiezDisneyJunior kontynuuje zaangażowanie Disneya, inspirując polskie rodziny, by były aktywne i żyły zdrowo. W 2006 roku Disney był pierwszą globalną firmą mediową, która określiła dokładne wytyczne żywieniowe obejmujące warunki współpracy z partnerami, aby korzystając z siły marki oraz popularnych postaci, stworzyć produkty oparte na zbalansowanej diecie dzieci. W 2014 roku Disney współpracował z Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach kampanii WF z klasą, zachęcając dzieci do udziału w szkolnych zajęciach wychowania fizycznego. Pod koniec 2014 roku Disney Polska wraz z sześcioma innymi nadawcami podpisał porozumienie o samoregulacji, zobowiązując się, że audycjom w Disney Channel, Disney XD oraz Disney Junior nie będą towarzyszyć reklamy tzw. niezdrowej żywności. W 2015 roku kanał Disney Junior Polska wyprodukował program "Ruszaj się z Mikim i przyjaciółmi", w którym przedszkolaki wraz z Myszką Miki zachęcają dzieci do wspólnego tańca. Od 2014 roku Disney XD jest jednym z partnerów inicjatyw sportowych Volleymania i Basketmania, promujących siatkówkę i koszykówkę wśród dzieci szkolnych. Jednocześnie od trzech lat Disney Polska wspiera inicjatywę "Nadzieja na Mundial", promującą piłkę nożną wśród dzieci i młodzieży z domów dziecka.