Łukasz Szewczyk19.09.2016 (11:13)brak komentarzy

Gillette wspiera mężczyzn w drodze na szczyt. Współpraca z klubem FC Barcelona

Gillette ogłosił rozpoczęcie współpracy z klubem FC Barcelona. Jako partner premium, Gillette będzie podkreślał rolę, jaką na drodze do zwycięstwa odgrywa precyzja. Tak na boisku jak i poza nim.
Gillete i FCBarcelona
FC Barcelona, jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, z wielką determinacją wyszukuje i szkoli najlepszych zawodników już na samym początku ich kariery. Gillette nieustannie, w każdym, najdrobniejszym szczególe, ulepsza maszynki do golenia, tworząc produkty bliskie perfekcji. Dla obu stron precyzja jest kluczową wartością, wspierającą kolejne pokolenie w walce o mistrzostwo. Decyzja o przeniesieniu współpracy na skalę światową poprzedzona były sukcesem programu wyłącznego partnerstwa w regionie Ameryki Łacińskiej.
Gillette już od ponad wieku stale udoskonala swoje maszynki tak, by ich ostrza umożliwiały każdemu mężczyźnie osiągnięcie nieporównywalnej precyzji. - Gillette i FC Barcelona to naturalne połączenie, w naszych dążeniach do mistrzostwa łączą nas nasze główne wartości - jedną z nich jest precyzja - powiedział Francesco Tortora, główny dyrektor marki Gillette.

FC Barcelona, jedna z najlepszych drużyn świata, przywiązuje ogromne znaczenie do precyzji. Zarówno na boisku, jak i w fazie identyfikacji i rozwoju talentu. - Precyzja jest zapisana w DNA naszego klubu, a nieustanne szlifowanie naszych umiejętności sprawia, że jesteśmy jednym z najbardziej zwycięskich klubów świata - powiedział Manel Arroyo, wiceprezes klubu i dyrektor do spraw marketingu i komunikacji.

Poza wspieraniem FC Barcelona, Gillette połączy siły z jedną z klubowych gwiazd, Neymarem Jr. Współpraca ma na celu pokazanie zabawnych historii o tym, jak czasem orientujemy się, że czas sięgnąć po nowe środki- zarówno w życiu jak i podczas golenia. Za pośrednictwem Twittera, Neymar Jr udostępnia zabawne zdjęcia siebie z czasów zanim osiągnął sukces, zachęcając swoich fanów do spojrzenia na swoje stare nawyki z przymrużeniem oka i docenienia swoich dotychczasowych sukcesów.

Neymar Jr jest światowym ambasadorem marki Gillette i wspiera przygotowaną specjalnie na Olimpiadę w Rio kampanię "Perfect Isn't Pretty".