Łukasz Szewczyk28.09.2016 (15:37)brak komentarzy

Justyna Steczkowska "na wszelki wypadek" z Gatta Bye Cellulite (wideo)

Ruszyła jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej.W kampanii promowane są bowiem rajstopy Bye Cellulite, które pomagają w zwalczaniu skórki pomarańczowej
Według statystyk problem cellulitu dotyczy aż 85% kobiet, bez względu na wiek i wagę. Podobne wnioski płyną z badania Gatty "Nastawienie Polek do wyglądu nóg i stóp". Można więc śmiało powiedzieć, że skórka pomarańczowa to choroba cywilizacyjna XXI wieku. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na walkę z tą dolegliwością. Jeden z nich w swojej najnowszej kampanii prezentuje marka Gatta. I robi to z wdziękiem i seksapilem Justyny Steczkowskiej.
Kampania Gatta - Bye Cellulite "na wszelki wypadek"
Kampania Gatta - Bye Cellulite "na wszelki wypadek"
W najnowszej kampanii Gatty Justyna Steczkowska pokazana jest z zupełnie innej strony. Nie ma tu buduarowego klimatu towarzyszącego poprzednim kampaniom. Tym razem widzimy ją na ascetycznym tle, w czarnych, kryjących rajstopach Gatta Bye Cellulite, bez zbędnych ozdobników. Bo najważniejszy jest przekaz kampanii - pewna siebie kobieta ma swoje sprawdzone sposoby na piękno.

- Justyna Steczkowska nie bez przyczyny została ambasadorką marki Gatta - ma idealne nogi i figurę. Nie oznacza to, że nie musi o nie dbać. Każda świadoma swojej wartości kobieta musi pamiętać o sobie i dbać o swoje ciało - choćby profilaktycznie. Taki jest właśnie przekaz naszej najnowszej kampanii marki Gatta - Bye Cellulite "na wszelki wypadek - powiedziała Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta.



Tegoroczna kampania Gatta - "Bye Cellulite" będzie oparta na dwóch wiodących mediach - radio i internet - oraz salonach i punktach sprzedaży marki Gatta. W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, spoty radiowe i oczywiście fotosy zdjęciowe i reklamy wizualne. Film i zdjęcia zrealizowało studio Orka. Spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Reklamy radiowe przygotowało Studio Cafe Ole. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Gatta.

O stronę muzyczną zadbała ambasadorka marki Justyna Steczkowska. Wykorzystany w kampanii utwór "High Heels" pochodzi z płyty "Anima" Justyny Steczkowskiej.

- Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przenieść kampanię z TV do internetu, który gwarantuje doskonałe dotarcie i intymniejszą konsumpcję tego medium, doskonałą dla produktów kobiecych - mówi Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta.

Spot kampanii emitowany będzie w formie pre-rolli na najpopularniejszych platformach VOD. Ponadto zaplanowana jest także kampania radiowa, w której dominującymi stacjami będą RMF FM i Radio ZET.


Centrum kampanii będą salony marki Gatta, w których na klientki kupujące rajstopy Bye Cellulite będą czekały dodatkowe miłe niespodzianki. Twórcy kampanii nie zapomną też o social media.

Kampania startuje 3 października i potrwa przez 3 tygodnie.