Łukasz Szewczyk14.10.2016 (16:49)brak komentarzy

Retro gry - KFC promuje 4 Smaki Świata na Snapchacie

Marka KFC po raz kolejny sięgnęła po Snapchata, kreując serię czterech mini gier nawiązujących stylistyką do retro gier znanych z konsoli video. Zabawa została uzupełniona o zadania kreatywne, których rozwiązania pozwolą użytkownikom zawalczyć o nagrody.
Retro gry KFC
Żądny dobrych zdjęć paparazzo obserwuje dom słynnego śpiewaka operowego. Czy uda mu się przyłapać go w ciekawej sytuacji i zdobyć atrakcyjne ujęcie? To jedna z gier zaproponowana przez KFC użytkownikom Snapchata. Ich zadaniem jest przyłapanie śpiewaka pojawiającego się na ekranie, zrobienie screen'a w najciekawszym momencie i przesłanie snapa do KFC wraz zaproponowanym tytułem włoskiej opery o pysznych bites'ach. Do wygrania są m.in. ładowarki solarne i karty podarunkowe STEAM.
Każda kolejna gra nawiązuje do poszczególnych pozycji z menu 4 Smaki Świata i bazuje na charakterystycznych dla nich elementach. Ostatnia, promująca zestawy bites z meksykańską, pikantną salsą wystartowała w środę, 5 października. Kolejna, w stylu chińskim, ruszy 12 października.

- Nasze digitalowe działania zawsze są wypadkową idei przyświecających KFC, aktualnych trendów oraz dążenia do realizacji nieszablonowych rozwiązań. Monitorujemy gdzie są oraz co lubią dzisiejsi nastolatkowie i na tej podstawie szukamy pomysłów a także odpowiednich kanałów dotarcia do grupy docelowej - komentuje Szymon Dyjach, New Media Specialist AmRest.

Ostatnim takim działaniem było Shake Challenge. Marka zaprosiła do współpracy dwójkę popularnych influencerów - Zuzannę Borucką, znaną jako Banshee, oraz Wielmożnego Igora, którzy na jeden dzień przejęli kanał KFC na Snapchacie i zmierzyli się z popularną zabawą: Prawda czy wyzwanie?

Efektem tej współpracy był awans kanału marki na 4. pozycję w zestawieniu marek najpopularniejszych wśród polskich użytkowników Snapchata. Relacja z wyzwania, jakie marka i fani rzucili młodym influencerom, zaowocowała liczbą ponad 29 tys. wyświetleń. Całościowy zasięg postów wspierających akcję na Facebooku i Instagramie wyniósł ponad 1 mln 350 tys.

Kampanie zostały przygotowane i zrealizowane przez zespół McCann&MRM.