27.10.2016 (17:27)brak komentarzy
Kongres Telewizji Światłowodowej 2016 o innowacjach i trendach na rynku TV cyfrowej
Podczas Kongresu Telewizji Światłowodowej, który odbędzie się 3 i 4 listopada 2016 roku w Gdańsku, przeszło 20 nadawców treści oraz dostawców usług i technologii, a także ponad 200 przedstawicieli operatorów z branży ISP i kablowej będzie rozmawiać o przyszłości IPTV. Poza częścią merytoryczną, goście wezmą udział w Gali Światłowodowej
Według analityków firmy Zion Research globalny rynek IPTV czeka szybki wzrost. Jego wartość w 2015 roku szacowali na około 34,7 miliarda dolarów, zaś do 2021 roku ma on urosnąć do blisko 94 miliardów dolarów, co oznacza że średnia roczna stopa wzrostu w ciągu kolejnych 5 lat przekroczy 18 procent. Jeszcze bardziej dynamiczny rozwój będziemy obserwować w obszarze CDN, czyli sieci dostarczających treści na potrzeby IPTV. Badacze z agencji MarketsandMarkets określili potencjał tego sektora na 2,8 miliarda dolarów w 2015 roku, jednocześnie prognozując, że w 2020 roku będzie on wart przeszło 12,2 miliarda dolarów.
W pierwszym dniu kongresu, tuż po zakończeniu sesji merytorycznych, odbędzie się wieczorna Gala Światłowodowa. Na gości zgromadzonych we wnętrzach postindustrialnego Centrum Stocznia Gdańska czekać będą liczne atrakcje, zarówno branżowe jak i artystyczne. Początek wieczoru będzie poświęcony premierze nowych usług, które już od listopada tego roku wzbogacą ofertę Telewizji Światłowodowej. EVIO Polska, dystrybutor tej marki, zaprezentuje nowości.
Punktem kulminacyjnym programu rozrywkowego będzie występ popularnego, rockowo-folkowego zespołu ENEJ. Zwycięzcy pierwszej edycji telewizyjnego show "Must Be the Music" zaśpiewają swoje największe hity. Goście spragnieni niecodziennej rozrywki będą mogli zanurzyć się w wirtualnym świecie dzięki technologii VR 360 i urządzeniom HTC VIVE. Tradycją imprez organizowanych pod skrzydłami EVIO Polska są niespodzianki w halloweenowym klimacie. Dlatego na tegorocznej gali nie zabraknie konkursu na najbardziej efektowny strój halloweenowy i w ramach Morskiego Festiwalu Kostiumowego będzie można skorzystać ze wsparcia profesjonalnych charakteryzatorek. Atrakcją wyłącznie dla gości o mocnych nerwach będzie kino grozy w technologii 7D. O muzyczne wrażenia zadba też grupa ELECTRIC GIRLS. Obok nich na scenie wystąpią tancerze z JDC Agency oraz Lipskee, jeden z najlepszych specjalistów stylu popping dance w Polsce.
Poprzednie edycje wydarzenia, które odbyły się kolejno w Wieliczce i Krakowie, spotkały się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli branży usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych. W 2015 roku na zaproszenie EVIO przyjechało do stolicy Małopolski ponad 350 uczestników. Sukces minionej edycji sprawił, że na nadchodzącym kongresie organizatorzy spodziewają się jeszcze większej liczby gości.
Partnerami strategicznymi tegorocznego kongresu są firmy EVIO Polska i KORBANK. Swoje wsparcie zadeklarowali sponsorzy: Fox International Channels, National Geographic, NBC Universal, Orange, Salumanus, Fibrain, xbest.pl, Zibra Technologies. W promocję w ramach patronatu medialnego zaangażowali się: ICT Professional, TelePro, TV Lider. Organizację imprezy powierzono agencji eventowej Everitum. Więcej informacji o tym wydarzeniu można znaleźć na stronie kongres.tv.
Właśnie zagadnieniu rozwoju i popularyzacji interaktywnej telewizji IPTV na polskim rynku poświęcony będzie Kongres Telewizji Światłowodowej. Przedstawiciele ponad dwustu firm związanych z sektorem "Pay TV" będą dyskutować podczas tego wydarzenia, jak przyspieszyć rozwój IPTV i zaoferować klientom najbardziej atrakcyjną formę telewizyjnej oraz internetowej rozrywki. Pomogą im w tym prezentacje uznanych specjalistów od marketingu, sprzedaży i technicznych aspektów budowy usług. W ramach konferencji odbędzie się także panel dyskusyjny poświęcony tematyce aktywnej sprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz wsparcia działań sprzedażowych oferowanych przez EVIO Polska. Podczas sesji technicznych uczestnicy poznają innowacje w dziedzinie infrastruktury, które sprawiają, że dostawcy mogą za pośrednictwem sieci światłowodowych świadczyć usługi internetowe oraz IPTV.
W pierwszym dniu kongresu, tuż po zakończeniu sesji merytorycznych, odbędzie się wieczorna Gala Światłowodowa. Na gości zgromadzonych we wnętrzach postindustrialnego Centrum Stocznia Gdańska czekać będą liczne atrakcje, zarówno branżowe jak i artystyczne. Początek wieczoru będzie poświęcony premierze nowych usług, które już od listopada tego roku wzbogacą ofertę Telewizji Światłowodowej. EVIO Polska, dystrybutor tej marki, zaprezentuje nowości.
Punktem kulminacyjnym programu rozrywkowego będzie występ popularnego, rockowo-folkowego zespołu ENEJ. Zwycięzcy pierwszej edycji telewizyjnego show "Must Be the Music" zaśpiewają swoje największe hity. Goście spragnieni niecodziennej rozrywki będą mogli zanurzyć się w wirtualnym świecie dzięki technologii VR 360 i urządzeniom HTC VIVE. Tradycją imprez organizowanych pod skrzydłami EVIO Polska są niespodzianki w halloweenowym klimacie. Dlatego na tegorocznej gali nie zabraknie konkursu na najbardziej efektowny strój halloweenowy i w ramach Morskiego Festiwalu Kostiumowego będzie można skorzystać ze wsparcia profesjonalnych charakteryzatorek. Atrakcją wyłącznie dla gości o mocnych nerwach będzie kino grozy w technologii 7D. O muzyczne wrażenia zadba też grupa ELECTRIC GIRLS. Obok nich na scenie wystąpią tancerze z JDC Agency oraz Lipskee, jeden z najlepszych specjalistów stylu popping dance w Polsce.
Poprzednie edycje wydarzenia, które odbyły się kolejno w Wieliczce i Krakowie, spotkały się z dużym zainteresowaniem przedstawicieli branży usług telewizyjnych i telekomunikacyjnych. W 2015 roku na zaproszenie EVIO przyjechało do stolicy Małopolski ponad 350 uczestników. Sukces minionej edycji sprawił, że na nadchodzącym kongresie organizatorzy spodziewają się jeszcze większej liczby gości.
Partnerami strategicznymi tegorocznego kongresu są firmy EVIO Polska i KORBANK. Swoje wsparcie zadeklarowali sponsorzy: Fox International Channels, National Geographic, NBC Universal, Orange, Salumanus, Fibrain, xbest.pl, Zibra Technologies. W promocję w ramach patronatu medialnego zaangażowali się: ICT Professional, TelePro, TV Lider. Organizację imprezy powierzono agencji eventowej Everitum. Więcej informacji o tym wydarzeniu można znaleźć na stronie kongres.tv.
Komentarze