Łukasz Szewczyk07.11.2016 (11:58)6 komentarzy

Rusza świąteczna kampania Coca-Coli "Podaruj radość". Limitowane butelki z kokardą (wideo)

Postać świętego Mikołaja w czerwonym stroju oraz kultowe ciężarówki Coca-Cola od lat stanowią najsilniejsze atrybuty świąteczne marki. Coca-Cola oficjalnie rozpoczyna odliczanie dni dzielących nas od Świąt. Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję i zwyczaj obdarowania bliskich (i nie tylko!) radością.
Wielki świat składa się z pozornie małych gestów. To właśnie uśmiech, bliskość, dobre słowo, czy zatrzymana chwila tworzą ducha wspólnego i wyjątkowego oczekiwania na święta. Coca-Cola od lat konsekwentnie o tym przypomina w swojej kampanii "Podaruj radość".
To właśnie Coca-Cola dała światu najbardziej rozpoznawalny i ulubiony wizerunek św. Mikołaja! Po raz pierwszy, postać św. Mikołaja pojawiła się w reklamie marki już w 1920 r. W 1931 r. - rysownik i grafik Haddon Sundblom - nadał Mikołajowi na zlecenie Coca-Cola charakterystyczny wizerunek: dobroduszny wygląd, białą brodę, strój z czerwonymi i białymi elementami będącymi barwami marki. Tak oto św. Mikołaj obchodzi w tym roku swoje 85. urodziny.

Od dziś w telewizji zagości świąteczna reklama Coca-Cola:


Osią kreatywną spotu i jego głównymi bohaterami są ci, którym najbardziej zawdzięczamy radosną atmosferę świąteczną: gotująca i piekąca smakołyki mama, zapracowana ekspedientka pakująca nasze prezenty dla bliskich czy zabiegany ojciec dekorujący dom. Te wszystkie postaci łączy podarowana przez bliską osobę butelka Coca-Cola, dająca radość i uśmiech.

Świąteczna Coca-Cola - edycja limitowana 2016
Świąteczna Coca-Cola - edycja limitowana 2016
Równocześnie na sklepowych półkach pojawi się premierowa na polskim rynku limitowaną edycję czerwonej Coca-Cola 0,5 l. Dzięki specjalnej etykiecie każdy, w ciągu zaledwie sekundy, wyczaruje na butelce Coca-Cola czerwoną, świąteczną kokardę. To będzie hit wśród świątecznych gadżetów! Ponadto, Coca-Cola przygotowała nowe, kolekcjonerskie grafiki na puszkach 330 ml i 250 ml, prezentujące wizerunek św. Mikołaja i czerwone ciężarówki.

- Wszyscy czekamy na ten moment, kiedy można zacząć odliczanie do Świąt. W tym roku, nasi konsumenci i fani zasypali nas lawiną pytań i gorących oczekiwań na pojawienie się spotu Coca-Cola na ekranach TV! Byliśmy tym miło zaskoczeni. Dowodzi to jednego. Święta zawsze miały - i nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie - czerwone, radosne barwy. Tym bardziej zależy nam na spełnieniu świątecznych oczekiwań: czy to poprzez nowy spot, premierową edycję Coca-Cola z kokardą czy grudniową trasę ciężarówek Coca-Cola po kilkudziesięciu polskich miastach - zapewnia Wojciech Dubasiewicz, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Listopadowa odsłona świątecznej kampanii "Podaruj radość" widoczna będzie w: punktach sprzedaży, na bannerach reklamowych, w TV i kinach, mediach społecznościowych oraz poprzez dedykowane działania digital i PR. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media - SMG Liquid Thread. Obsługa PR - Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

Komentarze (1 - 6 z 6)

Szkoda, że nie użyli motywu "Coraz bliżej święta". Te reklamy są co prawda ładne, ale z roku na rok coraz mniej magiczne. Ostatnio często rezygnowali z tego utworu, w poprzednich latach pojawiało się np. "Shake Up Christmas" jako tło, w zeszłym roku zrobili wersję z Margaret, więc kultowa piosenka na chwilę wróciła.

Podkład z tego roku jest nie za bardzo świąteczny, a napis z ciężarówkami na ekranie tandetny.

Bu.
 4  
Cóż nam po takie butelce 0,5l jak w reklamie jest szklana. Na taką właśnie wszyscy czekamy, a nie tylko plastik i plastik !!
 3  
Znowu reklamują nieistniejący praktycznie produkt, czyli szklaną butelkę, a w sklepach wszędzie śmierdzący plastik, albo cuchnąca puszka. Zresztą mało ważne... i tak półki w sklepach niedługo pękną od CC i tym podobnych napojów które już mało kto kupuje.
 1  
A czemu teraz puszki kosztują często np.2.59
 0  
To kupuj tam, gdzie puszki są po 1,5. Zresztą dej se spokój z puszkami. Jeśli już musisz się tym kwasem faszerować to kupuj tylko szklane butelki dostępne w Makro i niektórych sklepach.
 1  
a gdzie ciężarówka, bo ta na pałę wsadzona jako napis nie liczy się. Coca Cola z ciężarówką albo z misiami to prawdziwa COCA COLA a nie te podrabiańce.
 1