Łukasz Szewczyk21.11.2016 (20:46)1 komentarz

Podgrzewane ławki i efekt głębi od AMS (wideo)

W listopadzie 2016 roku AMS wprowadził do swojej oferty dwa nowe rozwiązania niestandardowe: podgrzewane ławki w wiatach przystankowych oraz specjalny druk plakatów outdoorowych, dzięki któremu obrazy na plakacie stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie głębi.
Podgrzewane ławki w kampanii mBanku / Fot. AMS
Podgrzewane ławki w kampanii mBanku / Fot. AMS
W wybranych wiatach przystankowych AMS jest już możliwość zainstalowania podgrzewanej ławki. Dzięki specjalnej instalacji siedzisko ławki grzeje przez całą dobę. W najnowszej kampanii eKonta, mBank zadbał o ciepłą atmosferę na przystankach w Krakowie, Poznaniu i we Wrocławiu. To pierwszy w Polsce reklamodawca, który skorzystał z tego rozwiązania. Na potrzeby kampanii zostało zainstalowanych 8 takich ławek. "Bądź bogatszy o ciepłą atmosferę na przystanku" oraz "Bądź bogatszy o odrobinę ciepła w chłodny dzień" to informacje, które możemy przeczytać na plakatach znajdujących się na przystankach.
Druk z efektem głębi to drugie z nowych rozwiązań zaproponowane przez AMS. Specjalna technika druku plakatów, poprzez rozmieszczenie płaskich elementów graficznych na warstwach znajdujących się w pozornie różnej odległości od oczu obserwatora, pozwala uzyskać efekt iluzji głębi. To niesamowite wrażenie, wyróżnia każdą kampanię, zwracając uwagę przechodniów oraz kierowców. Po raz pierwszy z tego rozwiązania w kampanii ogólnopolskiej skorzystała firma Maspex. W najnowszej kampanii outdoorowej dżemów Łowicz owoce stają się trójwymiarowe i sprawiają wrażenie jakby "wystrzeliły" ze słoika. Wcześniej, w kampanii lokalnej, tę technikę druku wykorzystała Silesia City Center w Katowicach.

Komentarze (1 - 1 z 1)

No to teraz zule będą okupować przystanki :)
 1