Łukasz Szewczyk26.01.2017 (13:08)brak komentarzy

Pedigree inicjatorem i sponsorem nowego programu "Misja Pies" w TVN

W marcu na antenie TVN odbędzie się premiera nowego programu z udziałem znanej miłośniczki zwierząt i modelki Joanny Krupy. Widzowie poznają też najważniejsze zasady związane z opieką nad psami, m.in. odpowiedzialnym wychowaniem czy prawidłowym odżywianiem. Inicjatorem oraz sponsorem programu jest marka Pedigree.
Pedigree inicjatorem i sponsorem nowego programu "Misja Pies" w TVN
W każdym odcinku "Misji Pies" na antenie TVN poznamy historie rodzin, które zgłosiły się do programu, by rozwiązać problemy z zachowaniem swojego psa. Zobaczymy też losy bohaterów, którzy dopiero szukają wymarzonego czworonożnego towarzysza. Rodzinom przyglądać się będzie Joanna Krupa, która pomoże odnaleźć odpowiedniego psa do adopcji i zbudować lub umocnić właściwą relację ze zwierzęciem w domu.
Joanna Krupa od wielu lat angażuje się w działania na rzecz zwierząt - aranżuje udane adopcje i pomaga w schroniskach. O poprowadzeniu programu na temat psów i ich nowych domów myślała od dawna. To marzenie pomogła zrealizować marka Pedigree, z którą Joanna spotkała się w 2016 roku. Producent marki każdego roku przekazuje około 300 ton karmy schroniskom w całej Polsce - część tych produktów trafiło do schroniska, które odwiedzała gwiazda. Teraz Joanna Krupa i Pedigree ponownie łączą siły, by razem pomóc kolejnym potrzebującym zwierzakom i ich opiekunom w "Misji Pies" na antenie TVN.

Bohaterowie programu "Misja Pies" otrzymają od sponsora wyprawki i porady na temat żywienia zwierząt, które powinno dostarczać psom wszystkich potrzebnych składników odżywczych i odpowiednią dawkę energii. Widzowie będą świadkami tego, jak ze wsparciem prowadzących w domach rozkwitają początki długo wyczekiwanej harmonii z udziałem czworonożnych przyjaciół.