Łukasz Szewczyk06.02.2017 (10:51)brak komentarzy

Pierwsza kampania Mindshare Polska dla kanału FOX

Trwa ogólnopolska kampania promocyjna serialu "Legion" - jednej z bardziej wyczekiwanych produkcji telewizyjnych 2017 roku. Serial, nawiązujący do kultowej serii komiksów Marvela o X-Menach, zadebiutuje na kanale FOX już 9 lutego. Szeroko zakrojona kampania promująca produkcję jest jednocześnie pierwszą kampanią realizowaną przez Mindshare Polska
dla FOX Networks Group Poland.
Pierwsza kampania Mindshare Polska dla kanału FOX
Intensywna kampania reklamowa produkcji FOX prowadzona będzie w telewizji, na nośnikach OOH, w internecie i mediach społecznościowych oraz w ramach działań ambientowych i PR-owych.
Billboard sponsorski serialu "Legion" emitowany będzie w Polsacie oraz stacjach tematycznych Grupy Polsat. Do promocji produkcji w internecie wykorzystane zostaną materiały wideo oraz reklamy display, które pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach oraz w mediach społecznościowych. W przestrzeni miejskiej Warszawy wykorzystano m.in. nośnik LED zlokalizowany przed Centrum Handlowym Złote Tarasy.

Premiera serialu FOX już 9 lutego w 125 krajach. Za planowanie i zakup mediów dla FOX Networks Group, w skład którego wchodzą takie marki, jak: FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo People, Nat Geo Wild i Baby TV, od stycznia br. odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. Agencja została wyłoniona w drodze globalnego przetargu.