Łukasz Szewczyk11.05.2017 (12:34)1 komentarz

Pracuj.pl w nowej kampanii szuka Rekinów Sprzedaży

W maju, pod hasłem "Rekiny Sprzedaży", ruszyła nowa kampania Pracuj.pl skierowana do najbardziej poszukiwanych pracowników na rynku pracy, czyli specjalistów ds. handlu i sprzedaży. Kampania ma na celu zachęcić handlowców do aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem serwisu i aplikacji Pracuj.pl.
W pierwszym kwartale 2017 roku oferty pracy skierowane do specjalistów ds. handlu i sprzedaży stanowiły 36% wszystkich ogłoszeń o pracę. Handlowcy stale znajdują się na pierwszym miejscu pod względem liczby skierowanych do nich ofert pracy, a zapotrzebowanie na nich systematycznie rośnie.
W najnowszej kampanii Pracuj.pl w humorystycznych hasłach - "Jesteś Rekinem Sprzedaży? Wgryź się w Pracuj.pl", "Jesteś Rekinem Sprzedaży? Daj się złowić lepszej pracy" - zachęca specjalistów ds. sprzedaży do korzystania z narzędzi i funkcjonalności portalu oraz do aktywnego poszukiwania lepszej pracy.

Rekiny Sprzedaży - kampania Pracuj.pl
Rekiny Sprzedaży - kampania Pracuj.pl
Działania reklamowe, które wystartowały na początku maja, prowadzone są w ramach szerokozasięgowej kampanii online oraz w kanałach własnych Pracuj.pl. Kampania w poszukiwaniu "Rekinów Sprzedaży" obecna jest również w aplikacji Yanosik oraz w aktywnościach i konkursie w social media. Dodatkowo, w 13 miastach w Polsce, kampania będzie widoczna na autobusach.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Vacaloca, a za zakup mediów agencja efektywnościowa Performics.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Rekin sprzedaży... a po 2 miesiącach kopniak w tyłek bo plan nie wykonany. Jeśli natomiast plan będzie wykonany to na następny okres plan zostanie podwyższony o 50%... i po kolejnych 2 miesiącach kopniak w tyłek bo plan niewykonany.
 3  

Polecamy