11.05.2017 (14:01)9 komentarzy
Programy lojalnościowe zachęcają do częstszych zakupów. Moja Biedronka najpopularniejsza
Z danych GfK wynika, iż liczba aktów zakupowych dokonywanych przez osoby posiadające kartę lojalnościową danej sieci detalicznej jest wyższa niż średnia liczba aktów zakupowych dla tej sieci.
Fot. Biedronka
Popularność programów lojalnościowych
Ogólnie rzecz biorąc Polacy uczestniczą średnio w trzech programach lojalnościowych różnych sieci detalicznych. Najpopularniejsze programy w Polsce to "Moja Biedronka" sieci Biedronka, w którym uczestnictwo deklaruje 65 proc. nabywców, "Clubcard" sieci Tesco (53 proc.), "Payback" (42 proc.) oraz wspomniana "Skarbonka" sieci Auchan (18 proc.).
Popularność programów lojalnościowych
- Wśród tzw. smart shopperów, którzy dokonują racjonalnych decyzji na podstawie cech produktu, starają się kupować produkty, które są im naprawdę potrzebne, a także potrafią efektywnie porównywać ceny różnych produktów i w różnych sklepach, 36 proc. deklaruje, że zawsze lub często bierze udział w programach lojalnościowych. W porównaniu z rokiem 2014 odsetek ten wzrósł w 2016 roku o 8 punktów procentowych - komentuje Aleksandra Dowgird, Project Manager w dziale Consumer Goods & Retail w GfK
Komentarze (1 - 9 z 9)
Zbiera się te punkty i co? Na szmacianą zabawkę wartą 10zł, a której cena punktowa jest kilkukrotnie zawyżona?
Bez jaj.
zapomnij o tym, że nikogo nie obchodzisz. Twoje ruchy w sklepie, w internecie są cenne. Ich śledzenie pomaga w lepszym zarabianiu jak i dostosowywaniu się do ciebie.
Nie dziwne skoro niedługo Biedronki będą budować w mieszkaniach... Są lokacje, gdzie Biedronka obok Biedronki stoi w odległości kilometra czy dwóch.
zapomnij o tym, że nikogo nie obchodzisz. Twoje ruchy w sklepie, w internecie są cenne. Ich śledzenie pomaga w lepszym zarabianiu jak i dostosowywaniu się do ciebie.