Łukasz Szewczyk30.05.2017 (17:18)2

KFC zmienia model działania restauracji i stawia usługi mobilne. "Zamów i odbierz"

Sieć restauracji KFC, która już od pewnego czasu wykorzystuje mobilne kanały, pracuje nad wprowadzeniem w Polsce rewolucyjnego rozwiązania w swojej aplikacji. "Zamów i odbierz" (Skip The Line) to funkcja, która umożliwi gościom pominięcie kolejki w restauracji, zamówienie jedzenia na konkretną godzinę, płatność mobilną i stworzenie własnego kubełka. Takich możliwości nie mają jeszcze klienci sieci w żadnym z innych państw w Europie czy Stanach Zjednoczonych.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 2 z 2)

Jaka to restauracja! To bar szybkiej obsługi bądź bistro, a nie restauracja. Nie mają drukowanego menu, obsługi kelnerskiej, wyboru alkoholi bo to BAR jest!
 3  
Aby poprawić wizerunek barów szybkiej obsługi w Polsce, prowadzone są kampanie marketingowe, które promują nazywanie barów szybkiej obsługi „restauracjami”.
 4