Łukasz Szewczyk01.06.2017 (10:28)brak komentarzy

Producent smartfonów Vivo oficjalnym sponsorem Mistrzostw świata FIFA 2018 i 2022

Globalna marka smartfonów Vivo ogłosiła podpisanie porozumienia z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) w sprawie sponsorowania Mistrzostw świata FIFA przez okres sześciu lat obejmujący dwa cykle mistrzostw. Oznacza to, że firma Vivo będzie oficjalnym sponsorem Mistrzostw świata FIFA w roku 2018 i 2022.
Vivo - FIFA
Zajmując stanowisko oficjalnego sponsora smartfonów na Mistrzostwach świata FIFA, firma Vivo będzie sponsorować następujące po sobie Puchar Konfederacji FIFA 2017, Mistrzostwa świata FIFA w 2018 r. w Rosji, Puchar Konfederacji FIFA 2021 oraz Mistrzostwa świata FIFA 2022 w Katarze.
Poprzez ogromny wpływ wydarzenia na arenie międzynarodowej sześcioletnia współpraca przyniesie firmie Vivo promocję na bezprecedensową skalę. Logo marki Vivo będzie wyświetlane w trakcie każdego meczu na tablicach reklamowych na boiskach, biletach, tłach na konferencjach prasowych oraz na innych kluczowych materiałach promocyjnych. Prawa promocyjne organizacji FIFA obejmują także specjalne wydarzenia marketingowe, jak na przykład prawo do zapraszania gości do wykonywania zdjęć telefonami Vivo w trakcie rozgrzewek drużyn przed spotkaniami. W późniejszym czasie firma Vivo wprowadzi na rynek specjalnie dostosowany telefon Mistrzostw świata FIFA, który będzie źródłem wyjątkowych doświadczeń dla klientów Vivo i fanów piłki nożnej. Ponadto pracownicy organizacji FIFA będą posługiwali się smartfonami Vivo na miejscu wydarzeń. Puchar Konfederacji FIFA 2017 rozpoczynający się 17 czerwca zapoczątkuje współpracę firmy Vivo i organizacji FIFA.

Mistrzostwa świata FIFA są jednym z największych na świecie wydarzeń sportowych i dlatego też cieszą się ogromnym wpływem i zasięgiem na całym świecie. Sponsorowanie Mistrzostw świata FIFA jest w branży smartfonów dużym osiągnięciem. "Piłka nożna jest sportem pełnym pasji i zachwytu, sportem, który przynosi radość milionom kibiców na świecie. Duch piłki nożnej opiera się na rygorze i ciągłych postępach. Występując w charakterze globalnego sponsora Mistrzostw świata, firma Vivo ma nadzieję na związanie się wizerunkowo z duchem tego sportu i ukazanie klientom na całym świecie kreatywnego, radosnego i międzynarodowego obrazu marki Vivo. W tym samym czasie firma Vivo wniesie indywidualizm, energię i młodość do Mistrzostw świata i całego sportu" - skomentował starszy wiceprezes w firmie Vivo NI Xudong.

Spośród wielu marek w międzynarodowej branży smartfonów to nieustanne dążenie do poprawy marki Vivo zwróciło uwagę organizatorów Mistrzostw świata FIFA. "Piłka nożna i nowe technologie mają coraz więcej wspólnego z dnia na dzień, tak na boisku, jak i poza nim. Teraz jest właśnie dobry moment na rozpoczęcie tego typu współpracy z wiodącą marką smartfonów na świecie. Bardzo cieszymy się ze współpracy z Vivo i z chęcią zobaczymy zaangażowanie firmy w kolejnych edycjach Mistrzostw świata i Pucharu Konfederacj FIFA" - skomentowała sekretarz generalna organizacji FIFA Fatma Samoura.



Vivo jest młodą, globalną marką smartfonów dążącą do zapewniania użytkownikom idealnej jakości dźwięku i fotografii z wykorzystaniem przełomowych rozwiązań technologicznych. Produkty firmy Vivo są dynamiczne i stylowe i odpowiadają na potrzeby młodych ludzi pełnych pasji. Zgodnie z wynikami raportu IDC za pierwszy kwartał roku 2017 marka Vivo znajduje się w czołowej 5 marek smartfonów na świecie.