Łukasz Szewczyk13.06.2017 (12:57)brak komentarzy

Kamil Bednarek miksuje z FRUGO w największej kampanii marki (wideo)

Tego lata Kamil Bednarek i FRUGO zrobią niezłe zamieszanie. Artysta i jego mocno owocowa ekipa: Czarna wiśnia, Pitahaja, Porzeczka i Winogrono miksują w najnowszym projekcie marki. Pod hasłem "Tak miksuje FRUGO" rozpoczęła się największa w jej historii kampania reklamowa.
Kamil Bednarek miksuje z FRUGO w największej kampanii marki (wideo)
Kamil Bednarek to topowy artysta młodego pokolenia. Połączenie jego kreatywności i talentu oraz nieprzeciętnych miksów FRUGO zaowocowało unikatowym projektem pełnym pozytywnych dźwięków i emocji.
- Wspólny projekt z FRUGO był naprawdę ciekawym wyzwaniem - przyznaje Kamil Bednarek. - Muzyka i owoce to co prawda dwa odległe światy, ale postanowiliśmy je połączyć oryginalnym miksem. FRUGO to smaki, moja twórczość to dźwięki, a wszystko tutaj przepełnione jest luzem. Jestem przekonany, że to połączenie się nam udało - dodaje artysta


Zainspirowany charakterem FRUGO, Kamil stworzył utwór "Poczuj luz", do którego marka wyprodukowała klip. Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki - począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach FRUGO.

- To co wyróżnia FRUGO to nieprzeciętne miksy owoców i pozytywnych emocji. Kiedy dodamy do tego wokal Kamila Bednarka i dźwięki w klimacie reggae, otrzymamy nieprzeciętny miks owocowomuzyczny, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszej marki - powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare, właściciela marki FRUGO. - Szeroko-zasięgowe działania zostały zaplanowane i przygotowane z zachowaniem unikatowego charakteru oraz DNA brandu. Jednocześnie naturalnie wpisują się one w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz - dodała Włodarska-Grodzińska.

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.


Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30', 15' i 8'). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów - oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który FRUGO przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.