Łukasz Szewczyk19.06.2017 (12:38)brak komentarzy

Pasikonik bohaterem kampanii "Jak skoczyć, to na Żubra" (wideo)

Żubr wkracza w sezon wakacyjny i zapowiada częstsze wyskoki w plener. Po pełnym sukcesów galopie Dwóch Szybkich Żubrów przyszedł czas na letnią kampanię marki, w ramach której zaplanowano nowy spot i aktywację konsumencką. Akcja będzie silnie wspierana w mediach.
Kampania "Jak skoczy, to na Żubra"
Kampania "Jak skoczy, to na Żubra"
Na sezon letni marka przygotowała kampanię "Jak skoczyć, to na Żubra". Znając ulubione sposoby spędzania wolnego czasu Polaków, Żubr nawiązuje do różnorodnych małych i dużych "wyskoków": na grzyby, ryby, grilla plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.
- Lato to czas wyjazdów, bliższych i dalszych wypadów za miasto. W nowej reklamie i całej aktywacji Żubr nawiązuje do tego w charakterystyczny dla siebie sposób. Spot nie tylko trzyma w napięciu, ale także wyjątkowo zachwyca stroną wizualną. Dbałość o najdrobniejsze szczegóły to znak rozpoznawczy filmów Żubra. W połączeniu z żubrowym humorem tworzy recepturę, którą tak cenią fani - mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawią się w TV, dodatkowo zaplanowano atrakcyjne działania w digitalu oraz social mediach. W wakacje odbędzie się ogólnopolska aktywacja, w ramach której na facebookowym profilu marki nagradzane będą najciekawsze pomysły i zdjęcia z letnich, plenerowych wypadów z Żubrem. Aktywacja rozpocznie się pod koniec czerwca, a powstałą wówczas galerię będzie można zobaczyć na stronie marki.


Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film
oraz Platige Image, a za udźwiękowienie studio Juice. Działania social media oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a digital - Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.