11.07.2017 (13:05)2 komentarze
Lavazza na kolejne trzy lata z Wimbledonem
Producent kawy Lavazza podpisał nową, trzyletnią umowę z tenisowym turniejem Wimbledon, na mocy której pozostanie Oficjalną Kawą Turnieju. Partnerstwo rozpoczęte w 2011 r. okazało się wielkim sukcesem, a teraz zostało przedłużone do 2019 r.
Fot. materiały prasowe
Z tej okazji Lavazza zaprosiła na turniej swojego tegorocznego Globalnego Ambasadora - legendarnego tenisistę Andre Agassiego. Agassi, który właśnie obchodzi 25-letnią rocznicę zdobycia swojego pierwszego wielkoszlemowego tytułu na kortach Wimbledonu w 1992 r., ponownie zawita w All England Club. "Wimbledon - jak kiedyś zauważył Agassi - to miejsce, w którym dzieje się magia".
Wimbledon jest rozgrywany od poniedziałku 3 lipca do soboty 16 lipca, a Lavazza obsługuje ponad 200 automatów z kawą w 60 punktach usługowych podczas dwóch tygodni turnieju. Należy do nich 13 barów i restauracji, firmowe punkty gastronomiczne, salon prasowy, a także obszary zarezerwowane dla zawodników i sędziów. Oczekuje się, że w tym roku miłośnicy tenisa wypiją nawet milion filiżanek prawdziwej włoskiej kawy, zarówno na prestiżowych obiektach Wimbledonu, jak i na zewnątrz, w najsłynniejszej angielskiej kolejce, w której widzowie niecierpliwe oczekują na zdobycie biletów.
Z biegiem lat wielu mistrzów i ekspertów współpracowało z marką Lavazza w charakterze ambasadorów, m.in. Pat Cash, Goran Ivanisevic, Caroline Wozniacki i Thanasi Kokkinakis. Ten rok nie jest wyjątkiem - Andre Agassi dołącza do firmy Lavazza jako jej Globalny Ambasador na wszystkich czterech turniejach Wielkiego Szlema i jako twarz wszystkiego, co firma robi w związku z tenisem.
- Cieszymy się niezmiernie, że będziemy współpracować z Wimbledonem przez następne trzy lata, kontynuując wieloletnie partnerstwo na jednym z kluczowych rynków dla naszej firmy. Jesteśmy dumni, że stanowimy część najważniejszego turnieju na świecie i że nasza współpraca rośnie w siłę. Mianowanie Agassiego Globalnym Ambasadorem jest dla nas kolejnym milowym krokiem, a ja osobiście cieszę się na ekscytujący rok współpracy z jednym z największych sportowców w historii - mówi Marco Lavazza, wiceprezes firmy Lavazza.
Wimbledon jest rozgrywany od poniedziałku 3 lipca do soboty 16 lipca, a Lavazza obsługuje ponad 200 automatów z kawą w 60 punktach usługowych podczas dwóch tygodni turnieju. Należy do nich 13 barów i restauracji, firmowe punkty gastronomiczne, salon prasowy, a także obszary zarezerwowane dla zawodników i sędziów. Oczekuje się, że w tym roku miłośnicy tenisa wypiją nawet milion filiżanek prawdziwej włoskiej kawy, zarówno na prestiżowych obiektach Wimbledonu, jak i na zewnątrz, w najsłynniejszej angielskiej kolejce, w której widzowie niecierpliwe oczekują na zdobycie biletów.
Z biegiem lat wielu mistrzów i ekspertów współpracowało z marką Lavazza w charakterze ambasadorów, m.in. Pat Cash, Goran Ivanisevic, Caroline Wozniacki i Thanasi Kokkinakis. Ten rok nie jest wyjątkiem - Andre Agassi dołącza do firmy Lavazza jako jej Globalny Ambasador na wszystkich czterech turniejach Wielkiego Szlema i jako twarz wszystkiego, co firma robi w związku z tenisem.
Komentarze (1 - 2 z 2)