Łukasz Szewczyk16.08.2017 (18:49)8

BP z marką Piotr i Paweł stworzy nową koncepcję sklepów dla zabieganych klientów

Coraz więcej klientów robi zakupy w sklepach na stacjach benzynowych. Ich oferta obejmująca kilka tysięcy produktów konkuruje z osiedlowymi sklepikami czy nawet dyskontami. Na ten segment działalności mocno stawia koncern BP, który inwestuje w ofertę pozapaliwową. Wspólnie z siecią supermarketów Piotr i Paweł marka uruchamia nowy koncept typu convenience dla zabieganych klientów.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 8 z 8)

Jak mam kupić jakiś produkt w cenie x 3 to dziękuje...
 6  
Ceny paliw także brane z du..py...Przebitka ok 15gr/l fantazja angoli nie ma granic.
 3  
Już działa coś takiego w Krakowie.
 0  
I jak cenowo to wyglada ?
 2  
"Piotr i Paweł" to sieć drogich marketów spożywczych. A jak mają coś stworzyć na stacjach benzynowych to pewnie będzie jeszcze drożej. Poza tym "wymagający klient" nigdy na stacjach nie kupuje.
 1  
Nie dość, że będzie drogo to jeszcze wszystko będzie paczkowane. Dziękuję - wolę iść do Staszka po 10 dkg przedniej szynki pokrojonej na miejscu w plasterki, albo do Adama po kilogram ślicznych jabłuszek. Tym sposobem to jeszcze bardziej wku*wią 90% klientów którzy chcą tylko zatankować auto, a nie zeżreć hotdoga czy wypić kawę.
 0  
"- Klienci stają się coraz bardziej wymagający, bo są zabiegani i mają mało czasu. Oczekują, że zakupy będą proste i szybkie, żeby mogli mieć więcej czasu na to, co lubią - mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Joanna Lutosławska-Rogóż z BP Polska, odpowiedzialna za współpracę z siecią Piotr i Paweł."

.... wymagający klient, który przepłaca kupując paczkowane jedzenie na stacji benzynowej ? Kto ci napisał ten pijarowy tekst, kobieto ?
 0  
I o to chodzi. Zamiast dopłacać do stanowisk partyjnych w PKN Orlen lub w Lotosie, lepiej zatankować i coś kupić na BP.
 0