Łukasz Szewczyk22.08.2017 (14:34)brak komentarzy

Nowy serial TVN "Diagnoza" z kampanią reklamową

Agencja OS3 jest odpowiedzialna za opracowanie kampanii reklamowej obejmującej ATL, BTL i digital, promującej nowy serial TVN "Diagnoza".
W ramach współpracy z TVN, przy promocji serialu "Diagnoza", agencja OS3 stworzyła key visual. Koncept kreacji reklamowej zostanie wykorzystany na nośnikach outdoorowych, w prasie i internecie. Dodatkowym wsparciem kampanii będą spoty radiowe. Działania reklamowe zaplanowano na sierpień i wrzesień. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Kampania serialu TVN "Diagnoza"
Kampania serialu TVN "Diagnoza"
Agencja OS3 wygrała przetarg na kompleksową obsługę marek, usług i podmiotów wchodzących w skład Grupy TVN w 2016 roku. Współpraca firm przy promocji nowego serialu "Diagnoza" jest jednym z wielu wspólnie realizowanych projektów.

"Diagnoza" to nowy serial medyczno-kryminalny w jesiennej ramówce TVN. Produkcja opowiada o kobiecie, której jedno przypadkowe zdarzenie odbiera całą przeszłość. Życie głównej bohaterki to teraz czysta karta, musi zapisać ją na nowo, rozwiązując wiele tajemnic swojej historii. Pomoże jej w tym grupa charyzmatycznych lekarzy, którzy, na co dzień z zaangażowaniem walczą o zdrowie pacjentów w śląskim szpitalu. W rolach głównych zobaczymy plejadę gwiazd - Maję Ostaszewską, Macieja Zakościelnego i Adama Woronowicza. Więcej o serialu TUTAJ.