Łukasz Szewczyk09.11.2017 (11:31)brak komentarzy

Powstaje Szkoła Mistrzów Komunikacji

MSL, jedna z największych i najbardziej uznanych firm konsultingu komunikacyjnego, wraz ze Szkołą Mistrzów Reklamy, jedyną branżową szkołą reklamy w Polsce, uruchamia autorski cykl zajęć - Szkołę Mistrzów Komunikacji.
Szkoła Mistrzów Komunikacji
- Public Relations jest w trakcie kolejnej rewolucji technologicznej. Widzimy potrzebę podniesienia standardów branży PR i przygotowania specjalistów tej dziedziny do pracy w dysruptywnym środowisku biznesowym. Chcemy nauczyć jak w praktyce wykorzystywać nowe rozwiązania i technologie, realizować innowacyjne projekty transformujące rzeczywistość - mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej MSL, opiekunka merytoryczna kursu.
Pierwsze zajęcia rozpoczną się w styczniu 2018 roku, nabór studentów ruszy już w listopadzie. Szkoła Mistrzów Komunikacji to pierwszy w Polsce kompleksowy program zajęć o komunikacji i Public Relations tworzony przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem oraz z portfolio klientów reprezentujących czołowe marki na świecie. Kurs podzielony został na 3 bloki tematyczne i 72 godziny wykładowo-warsztatowe, rozłożone na 9 sobotnich zjazdów.

- Już od dłuższego czasu dostrzegam rosnące zainteresowanie nowoczesnym PR. Branża się zmienia, rodzą się nowe kanały i sposoby komunikacji, w których PR ma kolosalne znaczenie, dlatego też agencje full service poszerzają swoje kompetencje o PR właśnie. Współpraca z MSL wpisuje się w naszą tradycję zatrudniania w roli nauczycieli wyłącznie najlepszych specjalistów z branży, zgodnie z zasadą, że tylko doświadczony praktyk może wykształcić praktyka - dodaje Katarzyna Dragovic, dyrektor zarządzająca Szkoły Mistrzów Reklamy.

Warsztaty zastały przygotowane w oparciu o międzynarodowy know how MSL, uwiarygodniony kampaniami nagradzanymi na renomowanych festiwalach branżowych takich jak Caness Liones, IPRA, Stevie czy SABRE. Kurs obejmie zagadnienia związane ze zmianami, jakie dokonały się w komunikacji marketingowej na przestrzeni ostatnich 3 lat.

Cena certyfikowanego kursu wynosi 5,7 tys. zł netto.