Łukasz Szewczyk20.11.2017 (12:01)brak komentarzy

"Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" w nowej kampanii TeleTOON+ (wideo)

Pod hasłem "Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" wystartowała nowa kampania reklamowa teleTOON+. Akcja promocyjna, wsparta dedykowaną stroną internetową, skupia się na tytułach : "Mia i ja" oraz "Kuu Kuu Harajuku".
Nowa kampania telewizji TeleTOON+
Nowa kampania telewizji TeleTOON+
Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci "Mia i ja" oraz "Kuu Kuu Harajuku" emitowanych na antenie teleTOON+. Na potrzeby kampanii ruszyła strona internetowa www.selfie.teletoonplus.pl.
Za pomocą witryny każde dziecko będzie miało możliwość ozdobienia własnego zdjęcia różnymi, coraz to innymi elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku. Co tydzień teleTOON+ udostępniać będzie kolejne atrybuty. Aby móc z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalny kod. Będą one emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu  każdego odcinka seriali "Mia i ja" oraz "Kuu Kuu Harajuku". Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada.

Nowa kampania telewizji TeleTOON+
Nowa kampania telewizji TeleTOON+
Spoty "Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!" emitowane będą na antenie teleTOON+ oraz w sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube).


Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Promocja potrwa do 20 grudnia br., natomiast strona internetowa powstała przy okazji kampanii będzie kontynuowana poprzez dodawanie nowych światów i bajek.