Łukasz Szewczyk15.02.2018 (17:47)3 komentarze

Legenda Jerzego Dudka powraca w nowej kampanii Heinekena (wideo)

Starcia największych gwiazd, nieoczekiwane zwroty akcji i spektakle na długo zapadające w pamięci - to wszystko sprawia, że oglądając mecze Ligi Mistrzów możemy poczuć emocje porównywalne do wielkich kinowych produkcji. Ten niezwykły klimat przywołuje nowa kampania Heinekena, w roli głównej obsadzając Jerzego Dudka
Legenda Jerzego Dudka powraca w nowej kampanii Heinekena
Grupa Żywiec rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Heineken z Jerzym Dudkiem w roli głównej. Wkrótce na sklepowe półki trafią też puszki piwa z jego wizerunkiem. Kampanię zrealizowały agencje Publicis Italy, 2012, Starcom, Roots PR i Global Shopper Marketing.
W rozpoczętej kampanii Heineken przywołuje klimat towarzyszący oglądaniu meczy Ligi Mistrzów: starcia największych gwiazd, nieoczekiwane zwroty akcji i spektakle na długo zapadające w pamięć. Najnowszy spot reklamowy marki przenosi futbol w świat wielkiego kina. Jerzy Dudek zamienił tu bramkarską bluzę na strój rodem z filmów kostiumowych, a zamiast rzutów karnych oglądamy pełen emocji pojedynek, w którym Polak rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu Ligi Mistrzów w 2005 roku.

- Ten pamiętny mecz najlepiej pokazuje, że wielki futbol ogląda się jak dobre kino akcji. Widzieliśmy tam zaskakujące zwroty, narastające napięcie i Jerzego Dudka w roli bohatera efektownie wygrywającego decydujące starcie. Nowy spot reklamowy Heinekena jest hołdem dla polskiego bramkarza, który tym występem napisał historię europejskiego futbolu - mówi Marcin Drożyński, kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec. - Finał z jego udziałem był także wyjątkowym momentem w historii Heinekena, bo właśnie w 2005 roku marka została partnerem rozgrywek Ligi Mistrzów. Dlatego nie ma bohatera, który mógłby lepiej przywołać emocje tego niezwykłego sezon - dodaje.


Upamiętniając legendę polskiej i światowej piłki, Heineken przygotował też pierwszą w całej historii marki, limitowaną edycję opakowań, dedykowaną jednemu bohaterowi. Puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu i będą dostępne jedynie na terenie Polski. Za projekt tego unikalnego opakowania odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

Elementem kampanii pod hasłem "Poczuj legendarne emocje" będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka, która potrwa do końca czerwca, czyli miesiąc dłużej niż zazwyczaj. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki. Spot z udziałem Jerzego Dudka przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja Roots. Za projekt puszki, materiały POS oraz KV loterii konsumenckiej odpowiada Global Shopper Marketing.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Hejneken to nie jest PIWO!!!
 2  
jedna ze slabszych reklam sezonu ...
 1  
dudkowi zabrakło kasy na masełko i chlebek ??
mariusz maxx golonko 15.02.2018 (21:50:34)
 1