Łukasz Szewczyk01.03.2018 (22:12)1 komentarz

Rusza loteria Nescafe. Do zdobycia sztabki złota

Ruszyła loteria promocyjna instant-win pod hasłem "Gorączka Złota Nescafe" przygotowana przez agencję Unique One dla marki Nescafe
Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 marca 2018 roku i potrwa do 30 kwietnia 2018 roku. Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty marki Nescafe za minimum 10 złotych (wszystkie produkty Nescafe, w tym także ekspresy Nescafe Dolce Gusto), a następnie dokonać zgłoszenia na www.goraczkazłotanescafe.pl, poprzez wypełnienie formularza.
Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę pieniężną. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Organizator przewidział nagrody pieniężne instant win: 2500 nagród po 100 zł oraz 200 nagród po 500 zł. Na zakończenie loterii, ze wszystkich oddanych zgłoszeń zostanie wylosowanych 10 nagród w postaci sztabki złota o gramaturze 100 gram. Istnieje możliwość wymiany sztabki złota na gotówkę.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie kreatywne, obsługę loterii (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za zaprojektowanie i oprogramowanie strony www. Loterię wspiera kampania telewizyjna, w internecie, (UNIQUE ONE) i prasie handlowej (Poradnik Handlowca, Wiadomości Handlowe, Handel, Hurt&Detal), a także materiały POS w punktach sprzedaży. Autorem koncepcji i kreacji kampanii w telewizji jest agencja Publicis, opracowanie materiałów POS przygotowała agencja UNIQUE ONE, a za opracowanie materiałów digital odpowiadały wspólnie obie agencje. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker Global.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Nescafe to nie jest kawa. To napój kawowy liofilizowany powstały na potrzeby amerykańskiego wojska podczas II wojny światowej. W obecnej sytuacji nie ma żadnej potrzeby jej.
 1