Łukasz Szewczyk03.04.2018 (17:21)3 komentarze

Kayah i akustyczna wersja jej hitu "Po co" w kampanii Meloradia (wideo)

Kayah wzięła udział w rozpoczynającej się kampanii Meloradia, która obejmie telewizję, sieci kin, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
Kayah w Meloradio
W przygotowanym spocie wykorzystano nową akustyczną wersję przeboju Kayah zatytułowanego "Po co". Utwór, którego premiera miała miejsce 26 marca 2018 roku na antenie Meloradia został nagrany specjalnie dla słuchaczy Meloradia.

- Nie trzeba było mnie długo namawiać, dlatego że ta nowa wersja ma swój konkretny cel. Jest nim podkreślenie mojego związku emocjonalnego z Meloradiem. Chciałam, żeby Meloradio miało swoją własną wersję tej piosenki, pasującą do tego, co można w nim usłyszeć, ale także do takiego meloradiowego zamysłu - aby ludziom dawać mnóstwo ciepła, spokoju- mówi Kayah.

Artystka jest związana z Meloradiem od października ubiegłego roku. Ma w nim swój autorski program muzyczny "Tu i teraz", którego nazwa nawiązuje do piosenki "Po co". Można go usłyszeć w każdą środę między 18 a 20.

- Od września ubiegłego roku Meloradio krok po kroku zdobywa słuchaczy, pokazując duży potencjał tego nowego formatu na polskim rynku radiowym. Teraz przyszedł czas na wsparcie marketingowe i dużą kampanię, której celem jest wzmocnienie świadomości marki. Bardzo dziękuję Kayah, która została twarzą kampanii, za profesjonalizm i pełne zaangażowanie w projekt - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Kayah w kampanii Meloradia - Warszawa
Kayah w kampanii Meloradia - Warszawa
W pierwszej odsłonie nowa kampania objęła nośniki reklamy zewnętrznej w miastach nadawania Meloradia. Od 9 kwietnia 2018 roku spoty będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych. Wkrótce reklamy pojawią się też w wybranych serwisach internetowych i sieciach kin.


Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Zdjęcia wykonał Piotr Porębski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.
Meloradio wystartowało 4 września 2017 roku. To pierwsza i jedyna stacja w Polsce o muzycznym profilu określanym jako "easy listening". Kierowana jest do wszystkich, którzy szukają alternatywy od zgiełku i szumu informacyjnego. Można ją usłyszeć w 22 polskich miastach.

Komentarze (1 - 3 z 3)

Nieprzekonywujący spot
 2  
Nie wiem czym się kierowano, ale kawałek "Po co" kompletnie nie pasuje do tego radia. Wystarczy włączyć i posłuchać tego Meloradia chociażby przez godzinę. Muzyka najlepsza na stypę.
 0  
SmęciznoUsypiacz radio :D
 0