Łukasz Szewczyk13.04.2018 (10:38)6

Active Family w ofercie reklamowej Telewizji Polskiej

Telewizja Polska i Active Family podpisały umowę o współpracy reklamowej. Oznacza to, że za sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych w stacji odpowiedzialne będzie Biuro Reklamy TVP.

Przejdź do artykułu

Komentarze (1 - 6 z 6)

Błagam... Kto to w ogóle ogląda? Programy nawet nie przyciągają uwagi. Do zamknięcia.
 1  
"Jest to druga stacja w ofercie brokerskiej TVP."

Pokaźne portfolio :)
 4  
Może ja jestem ograniczony, ale nie jestem w stanie dostrzec żadnego wolnorynkowego modelu biznesowego, pozwalającego na utrzymanie się stacji która jest mniej wciągająca niż dowolna domyślna playlista na YouTube.
Treść edytowana 1 raz (ostatnio 14 kwietnia 2018 o 0:20:35 przez Leszek1979).
 2  
Druga bo pierwsza to Trwam.
 2  
PiS to jest wielka, potężna partia i jestem pod wrażeniem jej potęgi. Jestem dumny z siebie, że wielbię tę partię i potrafię docenić to dobro, które ta partia codziennie czyni dla prawdziwych Polaków-patriotów wierzących w Boga i moc Kościoła. Ta partia jest niezłomna, nikt jej nie podskoczy! Tacy podszywacze lewaccy, którzy się tu pojawiają są bezradni i strasznie was boli ta bezradność!!!!!

Buuuuuuuuuuuuuhahahahahaha!
Maciej z Radomia popierający PiS i dobrą zmianę w mediach publicznych 14.04.2018 (20:05:27)
 1  
@Welcomannni Pierwsza stacją w BR TVP innej firmy niż TVP była ogólno-regionalna stacja TVS. TV Trwam samodzielnie sprzedaje reklamy.
 1