Łukasz Szewczyk07.05.2018 (14:19)1 komentarz

Michalina Słupska nową brand managerką magazynu Gala

Nową brand managerką magazynu Gala została Michalina Słupska.
Do jej obowiązków będzie należało: budowanie wizerunku magazynu, współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji, przygotowanie i realizacja planów marketingowych w oparciu o założone cele oraz pozyskiwanie partnerów do akcji marketingowych i transakcji barterowych. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy. Będzie raportowała do Senior Business Managera segmentu Lifestyle - Edyty Piecyk.
Michalina Słupska przygodę z magazynem Michalina rozpoczęła w 2015 roku, współpracując z działem Mody. Od 2016 roku, również w Gali, współtworzyła rubrykę towarzyską (Galaktykę), relacjonując najważniejsze imprezy i wydarzenia w Polsce i na świecie. Od 2017 roku współpracuje również z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której to pełni funkcję koordynatora projektów.

Michalina ukończyła studia dziennikarskie, na specjalizacji PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, podczas których pół roku kształciła się we Francji w IAE Aix-Marseille Graduate School of Management na kierunku International Business.

Komentarze (1 - 1 z 1)

ladna kobieta.
 3