Łukasz Szewczyk12.07.2018 (17:45)1 komentarz

Mundial 2018: Marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania

Biedronka i LOTOS to zdaniem Polaków marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania
w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.
kibice
Jak pokazało badanie zrealizowane przez SW Research dla On Board Think Kong - marki, które najbardziej zachęcają do kibicowania to Biedronka oraz Grupa LOTOS. Kolejno 33% i 27% Polaków wskazało te dwie firmy i ich działania, jako najbardziej mobilizujące do kibicowania. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, Grupę LOTOS mężczyźni. Co dziesiąty Polak wskazał markę NIKE.
Które marki najbardziej zachęcają do kibicowania?
Które marki najbardziej zachęcają do kibicowania?
- Mundial trwa a marki nadal mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów. Strefy kibica nie są już tak zapełnione jak 2 tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak LOTOS czy Biedronka na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach - komentuje Wojciech Chorąży z On Board Think Kong. - Ciekawym przykładem kampanii reklamowej jest kampania Visy, która wykorzystuje wizerunek Zlatana Ibrahimovićia, a jednocześnie nie namawia do kibicowania konkretnej reprezentacji. Tę kampanię świetnie zapamięta wielu kibiców, szczególnie tych obecnych w social media - dodaje Chorąży.

Badanie SW Research metodą CAWI, reprezentatywna próba n=1005 na osobach powyżej 18 roku życia, zostało przeprowadzone między w dniach 19 - 20 czerwca br. w oparciu o listę 12 głównych sponsorów i partnerów polskiej reprezentacji wymienionych na stronach Polskiego Związku Piłki Nożnej.
On Board Think Kong

Komentarze (1 - 1 z 1)

Jakie kibicowanie? Jakie mistrzostwa?
 0