Łukasz Szewczyk23.08.2018 (20:27)brak komentarzy

Telewizja History świętuje "Piękny wiek" niepodległej Polski (wideo)

Ruszyła kampania "Piękny wiek" telewizji HISTORY z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Projekt skupia się na celebrowaniu ważnych momentów z najnowszej historii Polski, pokazanych przez pryzmat życia zwykłych-niezwykłych Polaków.
Do projektu zaproszono siedmiu stulatków z całej Polski: Irenę Becker z Gdyni, siostrę Reginę Mizgier z Marek k. Warszawy, Stanisławę Stworę z Katowic, Henryka Dłużewskiego z Kielc, Marię Wachowicz z gminy Zgierz, Henryka Zgorzałka z Siedlec oraz śp. płk. Mieczysława Heroda z Krakowa. Podzielili się oni historiami ze swojego życia na tle burzliwych dziejów współczesnej Polski. Wzięli również udział w sesji portretowej autorstwa znanego fotografa Szymona Szcześniaka.
Na billboardach towarzyszących kampanii pojawią się Stanisława Stwora, stulatka z Katowic oraz Henryk Dłużewski, studwulatek z Kielc.

Stanisława Stworza w kampanii History "Piękny wiek" / Fot. History
Stanisława Stworza w kampanii History "Piękny wiek" / Fot. History
Henryk Dłużewski w kampanii History "Piękny wiek"
Henryk Dłużewski w kampanii History "Piękny wiek"
Projekt ma też wersję wideo, w której udział wzięli Henryk Dłużewski oraz siostra Regina Mizgier, stulatka z Marek pod Warszawą. Za montaż i reżyserię odpowiada Wit Dziki z firmy produkcyjnej Dziki Film.




Kampanii towarzyszy nowa wersja piosenki "Dzień dobry Polsko" w wykonaniu Dominika Grabowskiego, lepiej znanego jako raper Doniu z zespołu Ascetoholix. Artysta napisał nowy tekst, który doskonale wpasowuje się w temat obchodów 100-lecia niepodległości. Do utworu powstało tzw. lyrics video, które będzie emitowane na antenie telewizji HISTORY od 1 października.

Kampania rozpoczyna się we 23 sierpnia i potrwa blisko 3 miesiące - do połowy listopada br. Obejmuje ona cross-promocję na kanałach A+E Networks (HISTORY, Crime+Investigation Polsat, H2, Lifetime), kampanię w Internecie (m.in. Facebook i YouTube) oraz outdoor w 9 największych miastach w Polsce. Projekt ten uzupełnią lekcje historii w kinach dla uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych w całej Polsce, a także badanie opinii publicznej zlecone przez telewizję HISTORY przez agencję badawczą SW Research na temat najważniejszych wydarzeń i postaci ubiegłego stulecia.

Kampanię "Piękny wiek" przygotował i zaplanował dział marketingu i kreacji A+E Networks (Katarzyna Koźluk, Rami Haidar, Tomasz Teodorczyk) w Warszawie i Londynie.