Łukasz Szewczyk18.09.2018 (15:01)1 komentarz

Kayah w kolejnej odsłonie kampanii Meloradia (wideo)

Trwa druga odsłona tegorocznej kampanii promocyjnej Meloradia z udziałem Kayah, której celem jest wzmocnienie świadomości marki.
Kayah w Meloradio
Kampania objęła telewizję ogólnopolską i tematyczną, internet, sieci kin, ekrany LED/LCD m.in. w wybranych salonach prasowych i stacjach benzynowych, a także reklamę dźwiękową w centrach handlowych w największych miastach nadawania Meloradia.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.

Uzupełnieniem kampanii jest urodzinowa zabawa antenowa, w której od poniedziałku do piątku przez cały wrzesień i październik słuchacze mogą wygrać weekendowe pobyty w luksusowym SPA, a w finale samochód osobowy Honda Civic.

Komentarze (1 - 1 z 1)

Kolejne ściemy wyleniałego dziada Assendiego...
 3