Łukasz Szewczyk05.11.2018 (11:39)2 komentarze

Świąteczne buziaki od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w nowej kampanii Avon (wideo)

Wystartowała świąteczna kampania AVON "Kisses for Christmas", w której udział biorą ambasadorka marki - Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż, Radosław Majdan. Autorem telewizyjnych spotów jest Marcin Tyszka. W świąteczny nastrój rodem z bożonarodzeniowych bajek, wprowadza widzów głos Wiktora Zborowskiego.
Kamapania Avon
Koncepcja kreatywna kampanii, autorstwa Marcina Tyszki i Działu Komunikacji AVON, przenosi widzów w świat świątecznych bajek.
- W dzisiejszym, zapędzonym świecie często zapominamy o tym, co najważniejsze w świętach - tej magii i prawdziwie rodzinnej atmosferze. Dlatego przenosimy się w świat bajek - magicznych, pełnych emocji. Nie wyobrażaliśmy sobie innych bohaterów tych spotów. Małgosia i Radek w tych filmach są dokładnie tacy jak na co dzień, tacy jakich ich kochamy: pełni miłości, rodzinni, szczęśliwi. Całość doskonale uzupełnia rozpoznawalny, niesamowicie ciepły głos Wiktora Zborowskiego - znany wielu pokoleniom, między innymi z czytania najpiękniejszych baśni - mówi Andrzej Mytych, Dyrektor Komunikacji, Członek Zarządu AVON Cosmetics Polska.


Efektem współpracy AVON z Marcinem Tyszką, reżyserem spotów, jest 5 filmów.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan pojawili się również w świątecznym katalogu AVON nr 16/2018, do którego zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Będzie on dostępny od 8 listopada. Kampania 360° wystartowała 5 listopada. Spoty telewizyjne są emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania świąteczna, poza katalogiem i spotami TV, obejmuje także PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty AVON. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można porozmawiać z Małgosią, Radkiem, a może nawet słynnymi pieskami pary - Pannami Prosie, bo przecież w święta nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem. W zabawie będzie można wziąć udział od 12 listopada.


Kampania telewizyjna została stworzona przez Dział Komunikacji AVON Cosmetics Polska we współpracy z agencją Warsaw Creatives. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR agencja Garden of Words. Aktywacje social media zostały przygotowane przez Dział Komunikacji AVON.

Komentarze (1 - 2 z 2)

Zaczęło się! Znowu ludzie będą rzygali na widok świętalnych reklam. Swoją drogą to rozumiem, że jak się dzisiaj wyparfumuje tymi parfumami to będę wionał do świąt?!?
 4  
Nim zaczną się święta, będę miał ich dość. wyciszam reklamy, staram się nie oglądać. To takie moje postanowienie. Mdlą mnie tak jak w RMF, że mamy 12 KRESEK za oknem. K**wa kto to wymyśla.
 3