Łukasz Szewczyk08.04.2019 (9:49)4 komentarze

Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii "Razem smakuje lepiej". Loteria z nagrodami (wideo)

Od kwietnia 2019 roku konsumenci będą mieli okazję zobaczyć nową kampanię reklamową Coca-Cola, w której kultowa marka podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów - wspólny posiłek, jak nigdy wcześniej, niesie za sobą ważne przesłanie: warto być razem.. Marka zaplanowała wiele aktywności, które będą miały kolejne odsłony w kampanii, w tym loterię konsumencką.
Razem smakuje lepiej
Razem smakuje lepiej
Kampania Coca-Cola "Razem smakuje lepiej" jest dobrze znana polskim konsumentom.
Od wielu lat marka sukcesywnie podkreśla w swoich działaniach, że wspólny posiłek to jeden z najlepszych sposobów na to, aby być razem, zapomnieć o dzielących nas różnicach
i odnaleźć przyjemność w celebracji wspólnych momentów. W tym roku kampania nabiera szczególnego znaczenia.

W najnowszej reklamie Coca-Cola widzimy międzynarodowe środowisko ludzi w różnych częściach świata, którzy niezależnie od różnić kulturowych, potrafią spędzać ze sobą czas, celebrować bycie razem i zapomnieć o potencjalnych uprzedzeniach. Kluczem do tego staje się symboliczny wspólny posiłek. Wymownym akcentem spotu jest kultowa piosenka Louisa Armstronga "What A Wonderful World".

- Przygotowanie posiłku, czy wspólne jedzenie to jedna z niewielu chwil w ciągu dnia,
w których możemy być razem. Wiemy, że Polacy cenią sobie czas spędzony w gronie najbliższych i chcą go mieć jeszcze więcej. Niestety, z roku na rok obserwujemy, że w wielu domach coraz trudniej jest zasiąść razem do stołu. Powodem jest nie tylko brak czasu
i zaganianie, ale często też nastroje społeczne i polityczne, które sprawiają, że coraz więcej nas dzieli. To zjawisko widać nie tylko w Polce, ale też w Europie i na świecie. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się swoją klasyczną kampanię odnieść do szerszego kontekstu społecznego. Charakter symboliczny ma w naszej historii stół i wspólny posiłek - bo to właśnie one mają moc łączenia i zapobiegania podziałom. Przełamanie niezgody z bliskimi czy zaproszenie do stołu nowych osób to gest, który w dzisiejszych czasach znaczy bardzo wiele
- mówi Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola Poland Services.


Polscy konsumenci mogą zobaczyć nową globalną reklamę marki już od początku kwietnia
w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Od połowy miesiąca spot będzie również widoczny w sferze digital. W ramach szerokich działań marketingowych kampania będzie widoczna również w wybranych kinach, u influencerów, prasie i materiałach POS.

Coca-Cola zaplanowała również dodatkowe aktywności promocyjne w punktach sprzedaży. Dla wszystkich fanów marka przygotowała także specjalną loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Wystarczy kupić produkt i zarejestrować kod na stronie www.RazemSmakujeLepiej.pl. Do wygrania będą wycieczki kulinarne, miksery ikonicznej marki Kitchen Aid oraz wiele innych nagród. Akcja rusza od dnia 15 kwietnia i potrwa do 20 czerwca 2019 roku

Za adaptację globalnej kopii telewizyjnej odpowiada zespół McCANN, za przygotowanie materiału w sferze digital agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom. Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR będą powierzone agencji Big Picture.

Komentarze (1 - 4 z 4)

Jeśli dobrze widzę, to na pierwszym obrazku jest butelka o pojemności 0,33 l którą chyba tylko w muzeum CC można zobaczyć.
 1  
Wróciła ta pojemność. Co prawda nie w takich butelkach jak kiedyś. Teraz są mniejsze i szersze, ale można kupić 0,33l ponownie w szklanej butelce :)
 0  
Wróciła ta pojemność. Co prawda nie w takich butelkach jak kiedyś. Teraz są mniejsze i szersze, ale można kupić 0,33l ponownie w szklanej butelce :)
Pojemność 0,2 wróciła... chociaż nie wróciła bo zawsze była w niektórych knajpach, sklepach i hurtowniach w cenie ok. 2 - 2,50 zł. Teraz w hipermarkecie widziałem w cenie 2,99. Dziękuję. Przegięli pałę!
0,33 nie ma niestety!
 1  
330ml szklana jest w niektórych marketach jak np carrefour za 2,9 zł
ale tylko w niektórych bo np w kauflandach, lidlach i tp nie ma...więc niby wielka kampania coca coli nowa, że w szkle, ze w wszystkich dobrych sklepach i tp...ale realnie nędza z dostepnoscia...nie wiem może w dużych miastach jak Warszawa jest bardziej dostępna. Poza tym w mojej miejscowości na szczęście mogę w dosłownie JEDNEJ hurtowni napojów kupować od paru lat coca cole w szkle w wersji 250 ml ale cena to 2,2 zł + kaucja za butelkę. Taka sama "bida" jest z napojami w szkle konkurencji a mam na myśli pepsi, u mnie w 100 tysięcznym mieście nie sprzedaje żaden sklep, jest w paru restauracyjkach ale buteleczka "na miejscu" kosztuje 4,5 zł :) no bo wiadomo 100% marży za czysty lokal ;)
 0