Łukasz Szewczyk08.04.2019 (10:21)brak komentarzy

Kanał National Geographic odkrywa świat wspólnie z widzami. "Nas też to dziwi" (wideo)

"Nas też to dziwi" to nowa kampania kanału National Geographic, zachęcająca widzów do wspólnego odkrywania świata. Jej hasło nawiązuje do idei, która przyświeca twórcom, bohaterom produkcji, a także całej ekipie National Geographic.
nas to nie dziwi
Kanał National Geographic wspólnie ze swoimi Widzami odkrywa świat i jego najskrytsze tajemnice. Codziennie emitowane dokumenty opowiadają w ciekawy i jednocześnie prosty sposób nawet najbardziej skomplikowane historie i wyjaśniają najbardziej złożone zjawiska.
- Wybierając dla naszych widzów najciekawsze produkcje, też bywamy zdziwieni tym, czego się z nich dowiadujemy. Z radością dzielimy się tym, co już wiemy, więc jesteśmy częścią jednej wielkiej społeczności ludzi ciekawych świata. Dobrze się przy tym bawimy i chcemy, by dokumenty emitowane na kanale National Geographic były dla widzów nie tylko ogromną dawką wiedzy, ale pozwalały poczuć prawdziwe emocje. Mamy nadzieję, że nasze wiosenne produkcje wielokrotnie widzów zadziwią, zaintrygują i przekonają, że National Geographic to dobry wybór - mówi Magdalena Strobel, dyrektor marketingu FOX Networks Group CE, właściciela kanału National Geographic


Za koncept i część kreacji kampanii "Nas też to dziwi" odpowiada agencja Plej, a zobaczyć ją można między innymi w internecie, telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH.