20.04.2019 (12:00)1 komentarz
"Zrób sobie dobrze". Nie daj się rakowi, pamiętaj o jajkach
Internetowy sklep z odzieżą Cupsell.pl wraz z Movember Polska, w ramach akcji "Zrób sobie dobrze" namawiają do badania jąder. Akcja prowadzona jest poprzez kampanię wykorzystującą dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv oraz emitowaną na ekranach digital firmy Screen Network.

Akcja "Zrób sobie dobrze"
Mężczyźni badają swoje jądra równie rzadko, co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl - internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji "Zrób sobie dobrze" namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne - majtki przypomijajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.
- Chociaż nasza kampania dotyka poważnego tematu, to nigdy nie straszyliśmy rakiem. Na złość nowotworom śmiejemy się z nich i pokazujemy, jak łatwo można z nimi wygrać. Chociaż hasło "majtki, które walczą z rakiem" może wydawać się sloganem z telewizji reklamowej, to właśnie robią bokserki przygotowane wspólnie z CupSell - pomagają mężczyznom dbać o siebie. Wcześnie wykryty nowotwór jądra daje prawie 100% szans na wyleczenie, więc warto poświęcić co miesiąc naszym jajkom pięć minut. Nie trzeba nawet szukać instrukcji w internecie - wszystko panowie mają... pod ręką - mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator kampanii Movember Polska.
- Nowotwory nie są już tabu, ale rak jąder ciągle nie należy do tematów często poruszanych w przestrzeni publicznej. Dlatego chcieliśmy nieco odczarować mówienie i myślenie o tym intymnym nowotworze i zaprojektowaliśmy specjalną bieliznę. Nasze majtki przypominają stale o samobadaniu, stąd nieco wielkanocne hasło: "Zrób sobie dobrze i poświęć swoim jajkom 5 minut" - dodaje Marta Sawicka z Cupsell.pl)
Chcąc zwiększyć zasięg kampanii i wykorzystać najnowsze technologie, jest ona emitowana na ekranach LED firmy Screen Network z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych o użytkownikach smartfonów pozyskiwanych i profilowanych przez firmę Selectivv.
Komentarze (1 - 1 z 1)