14.06.2019 (12:28)6 komentarzy
The Dumplings z klipem "Bez Słów" w kampanii Durexa. Pary o różnych preferencjach, miłość i bezpieczny seks (wideo)
Marka Durex wystartowała z najnowszą kampanią "Gorące Letnie Noce". W ramach współpracy z zespołem The Dumplings, powstała piosenka pt. "Bez słów". Kooperacja ma zachęcać do cieszenia się prawdziwym seksem i atmosferą, którą tworzą gorące letnie noce, z zachowaniem bezpieczeństwa.

"Gorące Letnie Noce" to tytuł najnowszej kampanii marki Durex. Głównym elementem, wokół którego będą prowadzone działania, jest współpraca z The Dumplings, czyli polskim duetem muzycznym w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś. Efektem kooperacji jest utwór "Bez słów" oraz wspólnie stworzony teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowany przez Papaya Films. Premiera połączona jest z oficjalnym startem kampanii, która trwa od 14 czerwca do końca sierpnia. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób. Marka oraz twórcy zachęcają do korzystania z przyjemności w pełni, aby nadchodzące letnie noce stały się jeszcze bardziej gorące.
- Kawałkiem "Bez słów" chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to, co je łączy to emocje oraz bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność. Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się - zawsze bezpiecznie - komentuje Justyna Święs z The Dumplings.
Cała kampania ma nowoczesną, digitalową formułę, której głównym elementem komunikacyjnym jest hub contentowy, oparty na klipie The Dumplings. Wszystkie aktywności zostały zaplanowane w digitalu i wychodzą bezpośrednio od niego. Jako jeden z elementów rozbudowanej kampanii, została stworzona szeroka platforma dla influencerów, wybieranych zarówno pod kątem grupy docelowej marki, zasięgu oraz przede wszystkim jakości tworzonych treści. Ich rolą w kampanii jest rozbudowanie komunikacji, zarówno w obszarze propagowania samego klipu i współpracy z zespołem The Dumplings, jak również tworzenia contentu w oparciu o niego. Wybrane fragmenty klipu zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej, osadzonej w lifestylowym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.
- Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o nim rozmawiać, aby przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym - mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.
Cała komunikacja jest dopasowana do szerokiej grupy odbiorców, na którą składają się użytkownicy Durex. Aby podkreślić tę różnorodność w klipie występują pary w różnym wieku oraz o różnych preferencjach. Zabieg ten dodatkowo podkreśla fakt, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku. Osoby występujące w teledysku celowo nie posiadają doświadczenia aktorskiego, ponieważ twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić. Naturalności w pokazaniu relacji pomaga sceneria, dobrana tak, by jak najlepiej oddać unikalny charakter każdej z par.
Czas letnich wakacji, w jakich został osadzony klip, to jeden z ważniejszych okresów sprzedażowych marki. Kontekst ten dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się bliskością drugiej osoby. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu własnym oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski zarówno o siebie, jaki i partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań. Zastosowana formuła branded content, będąca osią całej kampanii, umożliwia marce dotarcie do konsumentów. W atrakcyjnej formie trafia tam, gdzie użytkownicy marki chętnie spędzają wakacje, czyli na festiwale muzyczne, koncerty i letnie imprezy.
Twórcą idei kreatywnej kampanii Gorące Letnie Noce dla Durex i inicjatorem współpracy z The Dumplings jest agencja Feeders Agency. Za Client Service odpowiada zespół z 2012 Agency. Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Agencja powstała na początku tego roku, a jej pierwszymi klientami są Durex, OFF Festival, BNP Paribas oraz Żubrówka Czarna. Wspólnie z 2012 Agency (założoną przez Macieja Maraska i Przemka Bogdanowicza) tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.
Koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media relations dla marki zajmie się agencja Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i będzie miała charakter projektowy. Za obsługę odpowiedzialny będzie zespół life-style, kierowany przez Kamilę Kończak oraz team korporacyjny pod kierunkiem Rafała Olaka. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Monika Roth, PR Consultant, która na co dzień w agencyjnym teamie lifestyle odpowiada m.in. komunikację marki Martini.
Podmiotem odpowiedzialnym za wybór i koordynację działań z influencerami jest agencja FUSE, działająca w ramach grupy OMD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy OMD.
Do tekstu autorstwa Justyny Święs muzykę skomponował Kuba Karaś. W rezultacie powstał energetyczny kawałek z gatunku elektropop, utrzymany w stylistyce zespołu. Słowa piosenki opowiadają o miłości, w liryczny sposób opisując budowane napięcie między dwojgiem ludzi i przyjemność, którą przynosi doświadczanie bliskości. Autorka w subtelnych i bezpretensjonalnych frazach zawarła przekaz tego, jak istotne jest pielęgnowanie relacji oraz fizycznej intymności.
- Kawałkiem "Bez słów" chcemy mówić o tym, że dwójka ludzi może i powinna wspólnie cieszyć się seksem. Jest to coś naturalnego i unikalnego jednocześnie. Każda relacja jest inna, bo każdy z nas jest inny, jednak to, co je łączy to emocje oraz bliskość. To piękne, gdy dwoje ludzi się kocha i sprawia sobie wzajemną przyjemność. Korzystajcie z lata, pielęgnujcie swoje relacje lub poznawajcie nowych ludzi, zakochujcie się - zawsze bezpiecznie - komentuje Justyna Święs z The Dumplings.
Cała kampania ma nowoczesną, digitalową formułę, której głównym elementem komunikacyjnym jest hub contentowy, oparty na klipie The Dumplings. Wszystkie aktywności zostały zaplanowane w digitalu i wychodzą bezpośrednio od niego. Jako jeden z elementów rozbudowanej kampanii, została stworzona szeroka platforma dla influencerów, wybieranych zarówno pod kątem grupy docelowej marki, zasięgu oraz przede wszystkim jakości tworzonych treści. Ich rolą w kampanii jest rozbudowanie komunikacji, zarówno w obszarze propagowania samego klipu i współpracy z zespołem The Dumplings, jak również tworzenia contentu w oparciu o niego. Wybrane fragmenty klipu zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej, osadzonej w lifestylowym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.
- Współpracą z The Dumplings, marka Durex sięga po nową jakość, którą chce na stałe wpisać w swoje DNA. Zwracamy się w kierunku edukacji i otwartości wokół seksu. Chcielibyśmy, by ludzie nie wstydzili się o nim rozmawiać, aby przestał być tematem tabu. Gorące, letnie noce właśnie nadeszły, a my chcemy zachęcić wszystkich, by cieszyli się sobą, okazywali sobie uczucia i robili piękne rzeczy. Uważamy, że więcej bliskości w codzienności może uczynić świat piękniejszym - mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.
Cała komunikacja jest dopasowana do szerokiej grupy odbiorców, na którą składają się użytkownicy Durex. Aby podkreślić tę różnorodność w klipie występują pary w różnym wieku oraz o różnych preferencjach. Zabieg ten dodatkowo podkreśla fakt, że temat seksu dotyczy każdego niezależnie od wieku, płci, czy stażu związku. Osoby występujące w teledysku celowo nie posiadają doświadczenia aktorskiego, ponieważ twórcom zależało na pokazaniu autentycznych relacji oraz emocji pomiędzy partnerami. Wszystkie łączy silne uczucie i intymność, której piękno realizatorzy starali się uchwycić. Naturalności w pokazaniu relacji pomaga sceneria, dobrana tak, by jak najlepiej oddać unikalny charakter każdej z par.
Czas letnich wakacji, w jakich został osadzony klip, to jeden z ważniejszych okresów sprzedażowych marki. Kontekst ten dodatkowo sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się bliskością drugiej osoby. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu własnym oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski zarówno o siebie, jaki i partnera. Odpowiednio dobrane produkty mogą dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań. Zastosowana formuła branded content, będąca osią całej kampanii, umożliwia marce dotarcie do konsumentów. W atrakcyjnej formie trafia tam, gdzie użytkownicy marki chętnie spędzają wakacje, czyli na festiwale muzyczne, koncerty i letnie imprezy.
Twórcą idei kreatywnej kampanii Gorące Letnie Noce dla Durex i inicjatorem współpracy z The Dumplings jest agencja Feeders Agency. Za Client Service odpowiada zespół z 2012 Agency. Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Agencja powstała na początku tego roku, a jej pierwszymi klientami są Durex, OFF Festival, BNP Paribas oraz Żubrówka Czarna. Wspólnie z 2012 Agency (założoną przez Macieja Maraska i Przemka Bogdanowicza) tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.
Koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media relations dla marki zajmie się agencja Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu i będzie miała charakter projektowy. Za obsługę odpowiedzialny będzie zespół life-style, kierowany przez Kamilę Kończak oraz team korporacyjny pod kierunkiem Rafała Olaka. Koordynacją działań po stronie agencji zajmuje się Monika Roth, PR Consultant, która na co dzień w agencyjnym teamie lifestyle odpowiada m.in. komunikację marki Martini.
Podmiotem odpowiedzialnym za wybór i koordynację działań z influencerami jest agencja FUSE, działająca w ramach grupy OMD. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy OMD.
Komentarze (1 - 6 z 6)
żygne zaraz
żygne zaraz
Ponadto tylko lewacki podszywacz może robić takie błędy językowe:
1. Budowę zdania zaczynamy od pisowni z dużej litery.
2. Nie zaczynamy zdania od "no ale"
3. przed "no błagam" powinien być przecinek.
1. "Same dziadostwo" jest niepoprawną konstrukcją. Powinno być "Samo dziadostwo.
2. Prze "i" nie stawiamy przecinka.
3. "towarzychu" taki wyraz nie istnieje w słowniku języka polskiego.
Wszystko to dowodzi że to pisali lewaccy podszywacze gorszego sortu, którzy podrygują w rytmie disco-polo, bo tyle im pozostało.
Lewaccy podszywacze próbują nas prawicowych konserwatystów skompromitować, że niby jesteśmy przeciwko "LBGT", a każdy inteligentny czytelnik tego portalu wie że my prawdziwy lepszy sort dobrze wiemy co oznacza ten skrót, że jest to "bio coś tam" i generalnie tylko temu "bio" jesteśmy przeciwni.
Oto dowód youtube.com/watch?v=cF_fQuoGq68
youtube.com/watch?v=cF_fQuoGq68